Simplify3d

Re: Simplify3d

Příspěvekod lubosh » 13.01.2019 14:47

Toto dělaly i všechny předchozí verze S3D.
Neumí průnik těles, volba sloučit objekty je z 99% k ničemu.
Prostě pro S3D musí být objekty správně a bez chyb.
Dá se využít online opravných služeb, nebo modely dělat pořádně.
Slic3r si s tímto většinou poradí.
  • 0

lubosh
 
Příspěvky: 752
Registrován: 19.11.2014 16:42
Bydliště: Praha 10
Reputation: 7
Jen tak dál :)

Re: Simplify3d

Příspěvekod tom666 » 13.01.2019 16:00

@Dinous
S3D ma casto problemy s modelmi, ktore obsahuju schyby.
Po oprave uvedeneho modelu vsetko OK.
S3D_STL_120mm_Fan_Grill_refait_ASUS_ROG.jpg

Fixed_STL_120mm_Fan_Grill_refait_ASUS_ROG.stl
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Rebel II v33 Bowden Mod - Ex, Creality Ender-3 Pro, Sunhokey Prusa i3 Clone
tom666
 
Příspěvky: 519
Images: 0
Registrován: 14.09.2016 17:00
Bydliště: Nitra (SK)
Reputation: 14
Jen tak dál :)

Re: Simplify3d

Příspěvekod medapeta » 13.01.2019 16:05

Zkus tohle, většina věcí na thingiverse není validní a je nutné je opravit.

STL_120_mm_Fan_Grill_refait_ASUS_ROG (repaired).stl
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Dobroser = člověk, který se snaží obohatit společnost zdánlivým konáním dobra.
Nemám rád dobrosery.
medapeta
 
Příspěvky: 1466
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 4
Jen tak dál :)

Re: Simplify3d

Příspěvekod Dinous » 13.01.2019 16:28

Ok to vypada už v S3D dobřem, ale i ten originál v Slic3r tak ten po slicování vypadal normálně...
  • 0

Flsun i3 200*200*220mm Auto Level ; Rebel II c
Dinous
 
Příspěvky: 24
Registrován: 22.05.2018 05:38
Bydliště: Boskovice
Reputation: 0

Re: Simplify3d

Příspěvekod tomast » 13.01.2019 19:11

S3D umí slučování více těles, ale musí se vložit jako samostatné STL soubory.
Občas to používám, třeba přidáním kroužku z něčeho udělat přívěšek.

Ale více objektů, které mají průnik, načtených v jednom STL nedopadá dobře - S3D to považuje za jeden nekorektně vytvořený objekt.
Pak je nutné soubor protáhnout třeba přes Netfabb, který to přepočítá a vrátí jen vnější obálku takové kombinace více těles v jendom STL = korektní objekt.
Už jsem to párkrát využil, když mi to nešlo sloučit v Rhinu, nebo jsem měl jako zdroj k dispozici jen STL (více STL prostorově zkombinovat v S3D, exportovat jako jediné STL, prohnat přes Netfabb, získat korektní sloučené STL vhodné i pro tisk v S3D).
  • 0

tomast
 
Příspěvky: 177
Images: 1
Registrován: 20.11.2017 21:44
Bydliště: Praha
Reputation: 0

Re: Simplify3d

Příspěvekod pentaxxx » 19.01.2019 16:59

Pro nektere modely se da vyresit problem do sebe vnorenych STL modelu timto prikazem.

Mesh -> Separate connected surfaces

vznikne pak vice polozek v okne modelu, kazdy jde samostatne posunout/otocit, pripadne mu i nastavit jinou technologii. S3D pak uz vetsinou vyslicuje modely korektne.
  • 0

XYZ DaVinci 1.0 Pro 3in1, Rebel II V33, ENDER 4 COREXY+Direct MOD, Rebel III (momentalne rozebran), Poseidon DUO, Rebel sCUBE ve vystavbe
pentaxxx
 
Příspěvky: 113
Registrován: 23.11.2015 11:22
Reputation: 0

Re: Simplify3d

Příspěvekod lubosh » 19.01.2019 21:37

Tato funkce pomůže u jednoduchých objektů. Jakmile jsou 3 a více přez sebe, rozpadne se to, a nadělá problém i tam, kde předtím nebyl.

Screen-Shot-2019-01-19-at-22.38.26.jpg

Screen-Shot-2019-01-19-at-22.42.34.jpg
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
lubosh
 
Příspěvky: 752
Registrován: 19.11.2014 16:42
Bydliště: Praha 10
Reputation: 7
Jen tak dál :)

Předchozí

Zpět na Další generátory G kódu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron