oddelovanie vrstiev

oddelovanie vrstiev

Příspěvekod 2KComponents » 26.06.2018 20:27

vedel by niekto poradit. Oddelovanie vrstiev nie pocas tlace ale uz vytlaceneho modelu. Dakujem
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
2KComponents
 
Příspěvky: 13
Registrován: 31.08.2017 08:07
Reputation: 0

Re: oddelovanie vrstiev

Příspěvekod Rebel » 26.06.2018 20:37

Vzdy je dobre popsat, jak to tisknes a co to je za material. Vseobecne to muze byt vice problemu, ale pokud mas tiskarnu dobre zkalibrovanou a davkuje filament jak ma, bude to nejspise nizkou/nevhodnou teplotou trysky pro dany filament v pomeru k rychlosti jakou tisknes. ale muze to byt i spatnym nastavenim slicru co se tyce sirky extruze/vysky vrstvy atp....
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! A naučte se používat pro STL přílohy čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3338
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK
Reputation: 100
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: oddelovanie vrstiev

Příspěvekod lubosh » 27.06.2018 07:56

Pokud je to PETG, tak to může být chlazením výtisku (ideální je nefoukat), nízkou teplotou, nebo vysokou rychlostí.
  • 0

lubosh
 
Příspěvky: 705
Registrován: 19.11.2014 16:42
Bydliště: Praha 10
Reputation: 6
Jen tak dál :)

Re: oddelovanie vrstiev

Příspěvekod Sharkus » 27.06.2018 10:04

podle tvaru vlaken to opravdu vypada na nízkou teplotu při tisku.
  • 0

Sharkus
 
Příspěvky: 44
Registrován: 06.07.2017 21:27
Bydliště: Dolní Dobrouč
Reputation: 5
Jen tak dál :)

Re: oddelovanie vrstiev

Příspěvekod MichalG » 27.06.2018 10:34

tak tak, nejspis nizka teplota, spoustu lidi kouka na to ze to ukazuje treba 245C ale dulezity je tu hodnotu nebrat jako realnou teplotu ale jako bodove cislo protoze skutecna teplota muze byt dost mimo podle presnosti termistoru atd takze nekdo muze mit realnejch 245 pri 230 a nekdo zas pri 270
  • 0

Nabizim tistene dily
MichalG
 
Příspěvky: 389
Images: 0
Registrován: 28.03.2017 23:15
Reputation: 2
Jen tak dál :)

Re: oddelovanie vrstiev

Příspěvekod medapeta » 27.06.2018 12:58

Důvody mohou být dva, prvním je nízká teplota a druhým podstatným je špatně nastavená výška vrstvy.
Viz: https://www.simplify3d.com/support/prin ... -splitting

Doporučuji použít kalkulátor a pro závitovku nebo trapéz který používáš zvolit to co je třeba: https://www.prusaprinters.org/calculator/

Je to v sekci "Optimal layer height for your Z axis"
  • 0

-------------------------------------------------------------------
Rebelix X2, Rebel II V33, Rebel IIx 250x230x210
Repetier firmware, Repetier server, Simplify 3D
medapeta
 
Příspěvky: 1438
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 6
Jen tak dál :)

Re: oddelovanie vrstiev

Příspěvekod 2KComponents » 29.06.2018 17:53

Jedna sa o pla znacka gembird tlacene to bolo pri cca 210°C ... A ano je mozne ze na tryske je v skutocnosti menej kedze termistor nikto nikdy nekalibroval... Vyska vrstvy si myslim ze je v pohode os z skalibrovana extruder tiez.. take detske chyby mam zvladnute :) .. ale skor mam pocit ze to bude materialom konkretne tymto a farbou lebo mam uz natlacene par spuliek cierneho siveho modreho atd... A nerobi to.. je mozne ze by bola proste ta spulka vadna? Niaka seria s vyroby?
  • 0

2KComponents
 
Příspěvky: 13
Registrován: 31.08.2017 08:07
Reputation: 0

Re: oddelovanie vrstiev

Příspěvekod boraicho » 29.06.2018 19:24

Ja tlačim s PETG a čierna DD , nema chyby , červena PETG od zahradnika v pohode ale modrá transparent od ECOsolution? nejak tak , tak ta je po vytlačení ako keby krehká.

Takže som za to že može to byť aj materialom.
  • 0

boraicho
 
Příspěvky: 318
Registrován: 15.02.2016 21:36
Reputation: 0

Re: oddelovanie vrstiev

Příspěvekod czgif » 21.07.2018 22:28

Ahoj,

Nechci zakládat nové téma tak to napíšu sem. Má problém s praskání materiálu děje se to až při chladnutí. Tisknu bílý materiál ASA 265 C bed 95 C. bez ofuku. Nevím jestli to je materiálem, ale už nevím co bych vyzkoušel. Ještě by mě zajímalo na co tisknete já jsem skončil na lepidlo Tesa aby mě to drželo pěkně na sklu. Jinak tisknu ABS a tam žádný problém.

Dík za radu Obrázek

Odesláno z mého ONEPLUS A6003 pomocí Tapatalk
  • 0

_________________________
Printig by Repetier Server
and Rebel II-G , Rebel III-G 300x300x300
_________________________
czgif
 
Příspěvky: 38
Registrován: 17.10.2017 13:48
Bydliště: Lanskroun
Reputation: 0

Re: oddelovanie vrstiev

Příspěvekod Baisop » 22.07.2018 13:10

ASA jsem vždy tiskl na 235°C. Těch 265 se mi zdá už moc a může to způsobovat zbytečné napětí mezi vrstvami od smrštění materiálu.
  • 0

Baisop
 
Příspěvky: 202
Registrován: 26.01.2015 13:18
Bydliště: Plzeň
Reputation: 1
Jen tak dál :)

Re: oddelovanie vrstiev

Příspěvekod czgif » 22.07.2018 19:18

Ahoj,


Při 235 to bylo ještě horší vrstvy hrozně špatně držely , Těch 265 teď je to celkem OK pokud je stěna slabší, ale jak je tam více materiálu tak mi to trochu praská. Může to být ale materiálem zatím jsem jinej nezkoušel.

Odesláno z mého ONEPLUS A6003 pomocí Tapatalk
  • 0

_________________________
Printig by Repetier Server
and Rebel II-G , Rebel III-G 300x300x300
_________________________
czgif
 
Příspěvky: 38
Registrován: 17.10.2017 13:48
Bydliště: Lanskroun
Reputation: 0


Zpět na Všeobecná problematika tisku

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků