GEMBIRD ?

Re: GEMBIRD ?

Příspěvekod tomast » 13.01.2019 19:31

  • 0

tomast
 
Příspěvky: 176
Images: 1
Registrován: 20.11.2017 21:44
Bydliště: Praha
Reputation: 0

Re: GEMBIRD ?

Příspěvekod nomi » 13.01.2019 20:08

Myslím že je to moc rychlé.... Já to tisknu kolem 20mm/s
  • 0

nomi
 
Příspěvky: 49
Registrován: 12.07.2015 13:41
Reputation: 0

Re: GEMBIRD ?

Příspěvekod Dinous » 14.01.2019 06:19

Jo jo pak sem to snížil na 20 vše a spodí vrstva pěkná, ale pak výplň se trhala, ale něco z toho vylezlo
Jen pak mi struna zůstávala v extruderu nechtěla se moc tlačit ven.. no budu laborovat.
  • 0

Flsun i3 200*200*220mm Auto Level ; Rebel II c
Dinous
 
Příspěvky: 22
Registrován: 22.05.2018 05:38
Bydliště: Boskovice
Reputation: 0

Re: GEMBIRD ?

Příspěvekod nomi » 14.01.2019 12:26

Je potřeba co nejmenší (až žádnou) vzdálenost mezi zubaticí a heatbrakem....
  • 0

nomi
 
Příspěvky: 49
Registrován: 12.07.2015 13:41
Reputation: 0

Předchozí

Zpět na Materiály pro tisk

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků