odlévání kovu do forem z 3d tiskarny

Před založením nového vlákna se zamyslete, jestli skutečně není kam zařadit a ušetřte tím adminům práci se zbytečným dodatečným tříděním fóra. Děkuji za pochopení. Klidně zde diskutujte o "pikačovinách", OT nebudou řešeny. Tedy stručně řečeno "HNOJNÍK PATŘÍ SEM" :D

odlévání kovu do forem z 3d tiskarny

Příspěvekod hippo7 » 27.02.2017 20:25

třeba se to někomu hodí

http://thrinter.com/metal-casting-with-a-plastic-printer/


Sent from my iPad using Tapatalk
  • 0

hippo7
 
Příspěvky: 109
Registrován: 31.03.2016 09:28
Reputation: 0

Re: odlévání kovu do forem z 3d tiskarny

Příspěvekod celeron » 27.02.2017 23:02

Já to dělal opačně, vytisknul model včetně nálitků a přetoků, zaformoval v dřevěný bedýnce do formovací "hlíny" a lil hliník (asi s příměsí zinku) z roztavených kovových rozvaděčových kabelových průchodek.
Jirka
  • 0

celeron
 
Příspěvky: 717
Registrován: 15.03.2015 18:12
Reputation: 0

Re: odlévání kovu do forem z 3d tiskarny

Příspěvekod Saph » 27.02.2017 23:14

tady je hezky zdokumentovaný obrácený postup ;-)
  • 0

Saph
 
Příspěvky: 444
Registrován: 20.09.2015 19:50
Bydliště: Kroměříž
Reputation: 0

Re: odlévání kovu do forem z 3d tiskarny

Příspěvekod fdd1222 » 27.02.2017 23:53

Ty nizkoteplotni kovy jsou mekke, krehke, jedovate, horlave, extremne drahe, pripadne kombinace vice zminenych vlastnosti, tudiz v podstate k nicemu.

S odlevanim hliniku taky opatrne. Pokud napr. nebude forma perfektne vysusena, zazijes spoustu veselych efektu s naslednym vybiranim roztaveneho hliniku z vlasu.
  • 0

fdd1222
 
Příspěvky: 417
Registrován: 12.11.2016 19:59
Reputation: 0


Zpět na Co se nikam jednoznačně nehodí :)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků