TPE Tisk

Re: TPE Tisk

Příspěvekod Pezantros » 23.12.2016 00:51

Honza píše:tisk na PP pruhlednou kancelarskou pasku

Tisíceré díky! Už jsem z toho TPE32 byl zoufalej. Na Buildtaku ani na zelené PET pásce mi to nedrželo. Zkoušel jsem teplotu HB VYP, 40°C, 60°C a 75°C a vždy jsem vytiskl max 2mm na výšku a oddělilo se to od podložky. Na obyčejné izolepě to ale drží jak helvétská víra. Pravda, je jen na jedno použití, protože to pro změnu zase nejde sundat :-).
Jinak taky se mi stalo dvakrát, že se filament dostal mezi zubatici a pojezd extruderu (podvlékl se). Mám pojezd extrudéru V30. Pak jsem si ale všiml, že jak je ten filament všelijak namotaný na cívce, tak se to stalo vždy, když byl sevřený mezi závitama. Místo úpravy pojezdu jsem to vyřešil tak, že za tisku zajišťuju, aby filament před extruderem byl vždy volně, tzn. odmotávám ho z cívky ručně. Myslím si, že to bylo tím, že jak byl na cívce filament sevřený a extruder ho tahal, tak se trošku natáhnul, zubatice se do něj víc zakousla a vtáhla ho mezi zubatici a pojezd. Ať už je to jak chce, zafungovalo to a konečně se mi podařilo úspěšně vytisknout pneumatiku na formuli. Tak třeba to někomu pomůže.
  • 0

Pezantros
 
Příspěvky: 191
Registrován: 19.04.2015 12:22
Reputation: 0

Předchozí

Zpět na Materiály pro tisk

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron