PAJet160

PAJet160

Příspěvekod markosaurus » 13.04.2018 13:11

Máte někdo zkušenosti s Nylonem PAJet160 Mladeč? Včera jsem stí poprvé zkoušel tisknout lodičku Benchy na malou rychlost a vyšla naprosto nádherně. Problém, ale byl že vrstvy nedržely při sobě, což mě zklamalo, protože nylon by měl mít adhezi vrstev lepší než ostatní materiály. Doporučená teplota tisku je 220 - 230 °C, já jsem postupně dostal až na 250 °C, ale soudržnost vrstev byla jen o málo lepší. Extruzi jsem postupně zvyšoval až na 125% oproti standardu. Podložka měla 80°C, zakrytování nemám. Nevíte někdo jak na tenhle materiál?
  • 0

markosaurus
 
Příspěvky: 8
Registrován: 22.01.2018 18:01
Reputation: 0

Re: PAJet160

Příspěvekod lubosh » 16.04.2018 15:33

Nylon jsem nezkoušel, ale třeba PET mi nedrží ani při 250°C pokud na něj foukám. Bez ofuku je to parádní.
Jestli foukáš, zkus vypnout. A rychlost kolem 30 mm/s.
Jsem zvědav.
  • 0

lubosh
 
Příspěvky: 672
Registrován: 19.11.2014 16:42
Bydliště: Praha 10
Reputation: 3


Zpět na Materiály pro tisk

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: krevetky a 2 návštevníků