Mladeč PLA - trhání infillu

Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod matousek35 » 27.09.2016 12:36

Zdravím,
po delší době s ostatními výrobci jsem zkusil znovu dát šanci Mladči, jsem vcelku spokojený, nicméně mám problém s trháním infillu viz příloha.

tryska 0.4mm
slicer Cura

S PLA od Devil Design se stejným tiskovým nastavením není problém.
Děkuji za rady.
IMG_0054.jpg
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
matousek35
 
Příspěvky: 78
Registrován: 15.11.2013 12:46
Reputation: 0

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod Rebel » 27.09.2016 12:56

Aby se nemuseli neustale opakovat prvotni a stejne dotazy u obdobnych prispevku, doporucuji, nebo spise asi zacnu vyzadovat, aby kazdy dotazujici se mel v podpisu aspon typ tiskarny a hlavne hotendu.
Dale je nutne prvotne take popsat, co znamena to "stejne" nastaveni, nikdo netusi, jake nastaveni to je, v jinych vlaknech to heladat asi nikdo nebude a stejne jako to moje urcite neni :D

Takze vseobecny mustr treba:

Rychlosti?
Teploty?
HotEnd?
Foukas?
Material?
Vyrobce?
a mozna i neco dalsiho, coz me ted nenapada :D

Kazdy material je trochu jiny. Kazdopadne v prvni rade zkus minimalne snizit teplotu HE a pak se teprve ptej. Materialy nejsou stejne, takze "davani sance" tim, ze to narves do tiskarny a budes cekat, ze to poleze stejne s nastavenim jineho materialu je docela naivni :)

PS: tu sanci si nedal Mladci, to Mladec ji dava tobe, aby si ukazal, jestli uz si se neco naucil a malinko pochopil "alchymii" okolo tisku :D
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! A naučte se používat pro STL přílohy čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3341
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK
Reputation: 100
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod zemciko » 27.09.2016 13:28

Jestli to dělá jen na výplni, tak jedeš výplň moc rychle. takže to chce buď spomalit u výplně, nebo zkusit jinou teplotu. Jinak PLA není totéž jako PLA. Je jich hafo variant a někdy stačí i "jina barva" materiálu...
  • 0

zemciko
 
Příspěvky: 1133
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod medapeta » 27.09.2016 13:31

matousek35 píše:Zdravím,
po delší době s ostatními výrobci jsem zkusil znovu dát šanci Mladči, jsem vcelku spokojený, nicméně mám problém s trháním infillu viz příloha.

tryska 0.4mm
slicer Cura

S PLA od Devil Design se stejným tiskovým nastavením není problém.
Děkuji za rady.
IMG_0054.jpg


Přidej matroš na 150%
  • 0

-------------------------------------------------------------------
Rebelix X2, Rebel II V33, Rebel IIx 250x230x210
Repetier firmware, Repetier server, Simplify 3D
medapeta
 
Příspěvky: 1452
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 4
Jen tak dál :)

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod boraicho » 27.09.2016 16:45

matroš se pridava uberaním procent? 200% je normal a 100% je 2x vice?
  • 0

boraicho
 
Příspěvky: 319
Registrován: 15.02.2016 21:36
Reputation: 0

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod medapeta » 27.09.2016 17:38

boraicho píše:matroš se pridava uberaním procent? 200% je normal a 100% je 2x vice?


Když ke 100% přidáš 50%, tak to vytlačí 1,5x víc materiálu.
  • 0

-------------------------------------------------------------------
Rebelix X2, Rebel II V33, Rebel IIx 250x230x210
Repetier firmware, Repetier server, Simplify 3D
medapeta
 
Příspěvky: 1452
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 4
Jen tak dál :)

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod boraicho » 27.09.2016 18:21

takto to mam ja, ak dam 100% bude 2x viac.
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
boraicho
 
Příspěvky: 319
Registrován: 15.02.2016 21:36
Reputation: 0

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod Rebel » 27.09.2016 18:29

Pokud tisknes s timto nastavenim, mas evidentne nezkalibrovany extruder. A 100% je proste 100%, pokud chces 2x tolik tak to bude 200%. K tomu snad ani neni co dodat.
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! A naučte se používat pro STL přílohy čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3341
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK
Reputation: 100
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod medapeta » 27.09.2016 18:29

Neporadím, slic3r nepoužívám.
  • 0

-------------------------------------------------------------------
Rebelix X2, Rebel II V33, Rebel IIx 250x230x210
Repetier firmware, Repetier server, Simplify 3D
medapeta
 
Příspěvky: 1452
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 4
Jen tak dál :)

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod Rebel » 27.09.2016 18:31

To snad ne, 100% je proste ve vsech slicrech 100% (a ne jen ve slicrech, proste vsude) kurnik, delate si srandu nebo to myslite vazne ? :D
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! A naučte se používat pro STL přílohy čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3341
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK
Reputation: 100
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod Honza » 27.09.2016 18:38

Zkusím tedy vyvinout PLA pro 100% nastavení parametru s hodnotou 200%
  • 0

Honza
 
Příspěvky: 10
Registrován: 22.03.2016 20:38
Reputation: 0

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod Rebel » 27.09.2016 18:42

A uz dost srandy :D boraicho, zkalibruj si extruder a muzeme pokracovat, ale pokud mozno k puvodnimu tematu a ne OT.
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! A naučte se používat pro STL přílohy čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3341
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK
Reputation: 100
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod lubosh » 27.09.2016 19:58

Tak ale Slic3r počítá šířku extruze vzhledem k výšce vrstvy, že?
Je tam jasně napsáno "it will be computed over layer height".
Tudíž při vrstvě 0,2 musím nastavit 200% abych dostal šířku extruze 0,4 mm.
Dej tedy infill na 250% a bude to 0,5 mm.
  • 0

lubosh
 
Příspěvky: 708
Registrován: 19.11.2014 16:42
Bydliště: Praha 10
Reputation: 6
Jen tak dál :)

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod Rebel » 27.09.2016 20:16

Pokud chci definovat ve slic3r sirku extruze, tak ji snad zadam v primo v milimetrech ne?
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! A naučte se používat pro STL přílohy čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3341
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK
Reputation: 100
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: Mladeč PLA - trhání infillu

Příspěvekod kroxigor » 28.09.2016 03:36

Podmínkou by ale bylo aby byl extruder precizne zkalibrovaný jinak si to musej honit %
Jo když je pro někoho celek 200% tak se to pak blbě honí v mm
  • 0

Rebel II V33 (Marlin 1.1.x), Original Prusa i3 MK2.5 - domácí
Original Prusa i3 plus 1,75, Original Prusa i3 MK3 - služební
Slic3r PE, Simplify3D, TinkerCAD, SketchUP
kroxigor
 
Příspěvky: 1474
Images: 14
Registrován: 28.03.2015 21:17
Bydliště: Středočesko
Reputation: 20
Asi budeš docela dobrej :D

Další

Zpět na Materiály pro tisk

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník