PETG

Re: PETG

Příspěvekod poutnik » 23.02.2017 00:02

aliexpress

PETG, PLA a Flex z HobbyKingu paráda, ABS mi na tom ale nedrží (teda občas ano, většinou ne - možná taky záleží na okamžité čistotě, vlhkosti vzduchu, vím já čem). PC jsem na to nezkoušel ale čekal bych že to bude stejné nebo horší jak ABS.
  • 0

poutnik
 
Příspěvky: 106
Images: 4
Registrován: 06.01.2016 14:22
Bydliště: Brněnsko
Reputation: 0

Re: PETG

Příspěvekod neilz » 23.02.2017 00:14

dik
a zkousel si to pred tiskem ABS necim odmastovat ? ja tisknu ABS jen na kores
  • 0

neilz
 
Příspěvky: 197
Images: 0
Registrován: 14.03.2015 03:31
Reputation: -51

Re: PETG

Příspěvekod poutnik » 23.02.2017 00:15

Ne.
  • 0

poutnik
 
Příspěvky: 106
Images: 4
Registrován: 06.01.2016 14:22
Bydliště: Brněnsko
Reputation: 0

Re: PETG

Příspěvekod neilz » 23.02.2017 00:22

ja pouzivam clin, IPA a aceton, po kazdym otreni skla jednim z tehle pripravu to drzi jinak, nejmin po clinu, IPA je stred a kdyz sou na skle nepatrne zbytky ABS a rozpustim je namocenym hadrikem v acetonu cimz vznikne dzusik tak uz to muzu pomalu jit rovnou vyodit protoze odtrhnout je to pak temer nemozne, odhaduju ze to bude funhovat i na te folii, na ultemu se to chovalo stejne jako na skle
  • 0

neilz
 
Příspěvky: 197
Images: 0
Registrován: 14.03.2015 03:31
Reputation: -51

Re: PETG

Příspěvekod crown » 23.02.2017 10:48

to souhlasi. Na zacatku jsem tiskl na kores a nekdy to prakticky neslo sundat. Ale hlavne jsem tam pak mel vrstvu lepidla a vytisky byly zespoda hrozne hrbate. (jo mel jsem to obcas umyt, ale to se ve sklepe spatne dela) Navic spotreba lepidla.
Potom jsem zacal tisknout na kapton. Tam to drzelo o neco mene, ale stale krasne. Kapton vydrzi ale mene a musi se casteji vymenovat.
Ted tisknu na pet pasku, drzi to o trochu mene nez kapton, ale stale dostatecne. Zatim jsem neznicil ani prvni pasku (kapton by byl uz davno ko) Trochu hure drzi PLA, ale porad se da. U malych objektu pouzivam brim.

Ta paska - dej si na ebay do vyhledavani "pet tape 50mm" vyjede ti jich mraky.
  • 0

crown
 
Příspěvky: 256
Registrován: 08.11.2015 09:30
Reputation: 0

Re: PETG

Příspěvekod poutnik » 26.02.2017 23:57

Tiskl jsem teď vícero výtisků z PETG, větší část oranžový a bílý DevilDesign, menší část bílý Mladeč. Musím uznat, že je DevilDesign výrazně přívětivější k tisku, výtisky jsou prostě perfektní. Jen ta oranžová barva z Mladče je hezčí než ten DD...
  • 0

poutnik
 
Příspěvky: 106
Images: 4
Registrován: 06.01.2016 14:22
Bydliště: Brněnsko
Reputation: 0

Re: PETG

Příspěvekod blackdot » 03.03.2017 19:43

Ja stale teda s DD bojuji. Prikladam fotku kde srovnavam tisk z PLA a PETG. Priznam se, ze to tisku na stejne nastaveni ve slic3ru (teda samozdrejme rozdilne teplotu uzpusobene materialu)
IMG_20170303_182328.jpg

Pokud tisknu z PETG od PM, tak jsem nikdy takove problemy nemel.
Zkusil jsem ted i nastaveni slic3ru od prusi, kde jsem upravil pouze rychlosti a zadny zasadni rozdil jsem neshledal.
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
blackdot
 
Příspěvky: 41
Images: 3
Registrován: 29.12.2015 22:22
Reputation: 0

Re: PETG

Příspěvekod Pedro35 » 12.04.2017 16:12

Kúpil som si DD PETG 2kg bubon a nejako sa mi nedarí tlačiť s rovnakým nastavením ako pri 1 kg bubne, zdá sa mi, že ako keby bola na 2kg bubon navinutá mäkšia struna (filament). Príde mi to ako blbosť, tak sa pýtam, či sa to stalo aj niekomu inému alebo je len môj pocit, prípadne sami tlačiareň rozladila.
  • 0

Pedro35
 
Příspěvky: 9
Registrován: 06.04.2016 14:56
Reputation: 0

Re: PETG

Příspěvekod blackdot » 12.04.2017 16:19

No ja jsem asi konecne odhalil svoje tezkosti s DD PETG. Jednou jsem omylem zacal tisknou v slic3ru s profilem pro PLA (teploty HE ~195) a co se nestalo... Vytisk vypada uplne v pohode, i vsechny testovaci blbinky vypadaji mnohem lepe... Takze doporucuji zkusit to stejne, chovat se k nemu jako k PLA.
  • 0

blackdot
 
Příspěvky: 41
Images: 3
Registrován: 29.12.2015 22:22
Reputation: 0

Re: PETG

Příspěvekod Assewoo » 12.04.2017 17:52

Ja teda s PLA jeste nepracoval, ale uz drive v tomto tematu se pise "chladit jako PLA" a stim teda rozhodne nesouhlasim, to co jsem chladil melo tendetci praskat stejne jako chlazene ABS.
  • 0

Assewoo
 
Příspěvky: 127
Registrován: 11.06.2016 11:35
Bydliště: Opava a okoli
Reputation: 0

Re: PETG

Příspěvekod n1kd0 » 05.07.2017 14:39

Zkouším tisknout PETG Devil Design. Je to model kde potřebuji hned od začátku podpory. Teplota skla jsem zkoušel 80-90°C tavení 235°C. Problém je v tom že mi nedrží na skle sít pro podpory. Konce se zvedají nahoru, pak se to nabalí na trysku a je zle. Na čistém skle to drží ještě méně. Zkoušel jsem tam dát lak na vlasy a zlepšilo se to, ale pořád to není ono.
  • 0

RebeliX X2
n1kd0
 
Příspěvky: 127
Registrován: 22.04.2015 23:28
Bydliště: Písek
Reputation: 0

Re: PETG

Příspěvekod bahora » 05.07.2017 16:43

nastav si ve slicru "raft" pak ti budou podpory držet
  • 0

bahora
 
Příspěvky: 145
Images: 1
Registrován: 23.11.2016 01:12
Reputation: 0

Re: PETG

Příspěvekod medapeta » 05.07.2017 16:58

PET-G je dobré tisknout na PET nebo PEI folii.
  • 0

Používám: HotEndy E3D, ložiska Igus Drylin, pružné spojky, heated bed MK3 ALU s ULTEM PEI povrchem
Tisknu na: Rebelix X2, Rebel II HD, Rebel IIC 250x300x300
medapeta
 
Příspěvky: 1099
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 9

Re: PETG

Příspěvekod n1kd0 » 05.07.2017 17:23

asi jo. budu muset zkusit objednat. pořád to dělá toto. pla už jsem celkem vychytal. i výtisk s podporama se povedl. Obrázek
  • 0

RebeliX X2
n1kd0
 
Příspěvky: 127
Registrován: 22.04.2015 23:28
Bydliště: Písek
Reputation: 0

Re: PETG

Příspěvekod mgiorgio » 05.07.2017 17:51

Zdravim
Zvys teplotu pre prvuvrstvuna 245°C a spomal prvu vrstvu na 30% aby to tlacilo pmaly potom ti bude fungovat
ak pouzivas lepidlo tak minimalne dva vrstvy na cisty sklo. ja pouzivam DD PETG inac sucelkom pohode
  • 0

Rebel 2b 12V prerobeny z Rebel2 od P Zahradnika, 200x200
Rebel Scube 24V 300x200 novo postavene
mgiorgio
 
Příspěvky: 113
Registrován: 05.12.2015 12:52
Bydliště: Juhozapadne Slovensko (Nie Bratislava) Dunajska Streda
Reputation: 0

PředchozíDalší

Zpět na Materiály pro tisk

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron