Polymaker - Polysmooth

Polymaker - Polysmooth

Příspěvekod Pets » 29.08.2019 10:42

Lev.jpg
Testoval jsem Polysmooth. Tisk je bez problémový bed 60 , tryska 225. Materiál je houževnatý , řekl bych , že lepší než ABS. Nekroutí se a nepraská. Sice neodolává povětrnostním vlivům a teplotám nad 70 °C , ale docela se mi zamlouvá i když je dražší. Super je to leštění lihem. Moc jsem tomu nevěřil , ale vypadá to dost dobře. Zkoušel jsem vyleštit Výtisk lva a výsledek super. Vrstvy zmizeli a vypadá jak z glazované keramiky.
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Pets
 
Příspěvky: 8
Registrován: 16.09.2013 16:59
Reputation: 0

Re: Polymaker - Polysmooth

Příspěvekod Dinous » 29.08.2019 19:21

Mám ho taky koupený, ale zatím nebyl čas ho vyzkoušet. Ale díky za ukázku, jak ho prubnu dám sem taky foto výtvoru.
  • 0

Rebel II 12V 200x200; Rebel II c 300x200
Dinous
 
Příspěvky: 71
Registrován: 22.05.2018 05:38
Bydliště: Boskovice
Reputation: 0

Re: Polymaker - Polysmooth

Příspěvekod horamil » 02.09.2019 20:01

Zkuste taky PolyCast dá se vyhladit a použít místo voskového modelu pro odlití kovu.
Cena za odlitek lidová cca 400 Kč za kg nerezu. Jen si chvilku počkáte na slévárnu.
  • 0

horamil
 
Příspěvky: 39
Registrován: 25.07.2018 22:03
Bydliště: Neratovice
Reputation: 0


Zpět na Materiály pro tisk

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník