Jaký material na venek

Re: Jaký material na venek

Příspěvekod walter2 » 01.07.2018 11:05

ven tisknu z ASA a vše drží druhý rok OK.
  • 0

walter2
 
Příspěvky: 80
Registrován: 09.03.2016 09:33
Reputation: 0

Re: Jaký material na venek

Příspěvekod zemciko » 05.07.2018 11:21

Já prostě na venek vytisknu z ABS a pak to natřu barvou s ochranou proti UV..

Jinak ohledně toho rozkládání PLA tak v kompustu se vám do roka rozloží v pohodě (rozumná tloušťka), volně v přírodě to bude pomalejší ale svoje mechanické vlastnosti ztratí a rozpadne se na víc kusů. No co co jsem viděl článek kde zkoušeli rozpad v moři tak jim vyšlo asi 5% ztráty objemu za rok u lahví a 8% ztráty objemu u sáčku. Takže jestli počítám dobře tak plastové sáčky z PLA by v moři rozhodně ten bordel co je tam teď neudělaly... Nehledě na to že PLA je těžší než voda.
  • 0

zemciko
 
Příspěvky: 1106
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0

Předchozí

Zpět na Materiály pro tisk

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků