Ucpávání trysky...

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod medapeta » 25.11.2017 20:24

  • 0

Chceš naštvat lidi ? Dej blbci funkci :-)
medapeta
 
Příspěvky: 1505
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: -1
Pokud je snaha, dá se to napravit.

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod medapeta » 25.11.2017 20:29

nasranek píše:Na Ebay - ale jestli to je nebo není org. to ví jen pánbůh a ředitel zeměkoule Kalousek.


A nebo stbák a zloděj Bureš ?


Smažte prosím tyhle politický žvásty.
  • 0

Chceš naštvat lidi ? Dej blbci funkci :-)
medapeta
 
Příspěvky: 1505
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: -1
Pokud je snaha, dá se to napravit.

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod nasranek » 25.11.2017 21:10

medapeta píše:https://avtechnic.cz/ventilatory/2715-maglev-40mm.html
https://www.ges.cz/cz/ventilator-sunon- ... 02375.html

Hm k tomu 51 Kč a víc za dopravu a jsi nad 100 jen to hvízdne.
  • 0

nasranek
 
Příspěvky: 204
Images: 0
Registrován: 06.03.2017 01:16
Bydliště: Orlová 4
Reputation: 0

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod medapeta » 25.11.2017 21:29

Chtěl jsi cenu pod kilo, máš jí a stejně nejsi spokojený ?
  • 0

Chceš naštvat lidi ? Dej blbci funkci :-)
medapeta
 
Příspěvky: 1505
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: -1
Pokud je snaha, dá se to napravit.

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod nasranek » 25.11.2017 21:31

:( nechtěl byl to někdo jiný já jen reagoval tak jak ty :shock:
  • 0

nasranek
 
Příspěvky: 204
Images: 0
Registrován: 06.03.2017 01:16
Bydliště: Orlová 4
Reputation: 0

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod medapeta » 25.11.2017 23:23

Mám to kolem Gesu cestou z práce, takže mě cena dopravy netankuje. I když vždycky když tam jdu tak se mi líbí fůra dalších pichovin které naprosto nezbytně potřebuji a nechám tam další prachy, takže to vyjde mnohem dráž než kdybych to nechal posílat. Ale hračky jsou potřeba.

Každopádně zpět k tématu, celokov bez teflonu není vhodný pro tisk PLA, bylo to tu mnohokrát řečeno. Že to někdo prolévá kdečím a sviní tím výtisk není řešení. Prostě teflon a chladit, nazdar.
  • 0

Chceš naštvat lidi ? Dej blbci funkci :-)
medapeta
 
Příspěvky: 1505
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: -1
Pokud je snaha, dá se to napravit.

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod honzahs » 26.11.2017 01:43

Neilz 2?
  • 0

Rebel II, Rebel SCUBE 300x300x475, Rebel SCUBE MultiMaterial(4) 350x220x210
Mám o kolečko víc :D
honzahs
 
Příspěvky: 111
Registrován: 12.01.2017 17:43
Bydliště: Vsetínsko, Zlínsko
Reputation: 0

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod kroxigor » 26.11.2017 08:07

medapeta píše:
Každopádně zpět k tématu, celokov bez teflonu není vhodný pro tisk PLA, bylo to tu mnohokrát řečeno. Že to někdo prolévá kdečím a sviní tím výtisk není řešení. Prostě teflon a chladit, nazdar.


Taky jsem si to myslel, ale stačilo si správně vše vyladit a už víc jak rok jedu na celokovu a naprosto bez problémů.
Nebavilo mě furt měnit trubičky takhle jedu bezúdržbově. Tisknu 95% PLA v podstatě už jen PM nebo Fillamentum a za rok se mi HE nikdy neucpal a tisk se mi nepodělal.
  • 0

Rebel II V33 (Marlin 1.1.x), ANYCUBIC "anikubík" Kossel Linear Plus (Marlin 1.1.x) - domácí
Original Prusa i3 plus 1,75, Original Prusa i3 MK3 - služební
Slic3r PE, Simplify3D, TinkerCAD, FreeCad, OnShape
kroxigor
 
Příspěvky: 1607
Images: 14
Registrován: 28.03.2015 21:17
Bydliště: Středočesko
Reputation: 20
Asi budeš docela dobrej :D

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod n1kd0 » 26.11.2017 08:57

kroxigor píše:
medapeta píše:
Každopádně zpět k tématu, celokov bez teflonu není vhodný pro tisk PLA, bylo to tu mnohokrát řečeno. Že to někdo prolévá kdečím a sviní tím výtisk není řešení. Prostě teflon a chladit, nazdar.


Taky jsem si to myslel, ale stačilo si správně vše vyladit a už víc jak rok jedu na celokovu a naprosto bez problémů.
Nebavilo mě furt měnit trubičky takhle jedu bezúdržbově. Tisknu 95% PLA v podstatě už jen PM nebo Fillamentum a za rok se mi HE nikdy neucpal a tisk se mi nepodělal.
super. co všechno si musel poladit?
  • 0

RebeliX X2
n1kd0
 
Příspěvky: 176
Registrován: 22.04.2015 23:28
Bydliště: Písek
Reputation: 0

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod kroxigor » 26.11.2017 09:51

Základ je heatbreak bez nerovností, někdo ho i leští já tu potřebu neměl, ale mám jich tu několik, které nejsou vrtané zcela bez chyby. HE používám 3Dráty.
Dostatečné chlazení HE vč heatbreaku - používám ventilátor Sunon MagLev místo dodaného čajna ventilátoru.
Pak už jen stačí vyladit teplotu a retrakce - u mě to pro PLA funguje na 195-200°C, HB na 65°, retrakce 0,6mm rychlostí 30mm/s to vše jako nastavení pro Simplify3D.
V Slic3ru mám hodnoty stejné jen retrakce jen 0,5mm při 30mm/s

Tisknu ale už jen PLA od PM a Fillamentum přestal jsem experimentovat s různejma výrobcema. Poslední pokus byl s Gembird PLA tisklo to taky bez záseků, ale PLA se po roce na špulce rozpadlo tak jsem ho vyhodil.

Jo a vlastně jsem tisknul bez problému i ECO3D PLA, ale tento výrobce už skončil.
  • 0

Rebel II V33 (Marlin 1.1.x), ANYCUBIC "anikubík" Kossel Linear Plus (Marlin 1.1.x) - domácí
Original Prusa i3 plus 1,75, Original Prusa i3 MK3 - služební
Slic3r PE, Simplify3D, TinkerCAD, FreeCad, OnShape
kroxigor
 
Příspěvky: 1607
Images: 14
Registrován: 28.03.2015 21:17
Bydliště: Středočesko
Reputation: 20
Asi budeš docela dobrej :D

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod medapeta » 26.11.2017 09:52

Už je to tu zas. Nekonečné debaty o tom jak něco ohnout k tomu aby to dělalo něco jiného. Krumpáčem je také možné jíst po úpravách polévku. Lepší je ale věci používat k tomu k čemu jsou vymyšlené.

Mám tiskárnu s teflonem, na ní jedu blbosti z PLA a jiných nízkoteplotních materiálů a vedle ní mám tiskárnu bez teflonu a na ní se vyrábějí věci z ABS a jiných materiálů vyžadujících teploty nad 230C.

Na hot endech s teflonovou vložkou lze tisknout i některé ABS, je jen nutné zvolit správný materiál a nepřešvihnout teplotu tavení teflonu.

Bylo to tu snad stokrát napsáno.
  • 0

Chceš naštvat lidi ? Dej blbci funkci :-)
medapeta
 
Příspěvky: 1505
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: -1
Pokud je snaha, dá se to napravit.

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod mgiorgio » 26.11.2017 12:18

Ahoj Vsetci
Ja suhlasim s Kroxigorem mam na obydve tlaciarni celokov trysky Rebel2b Lubosovu verziu s 3draty tryskou celokov a Rebele Scube s rebel tryskou celokov... Tlacim na nom malokedy PLA ale ak je to dobre vyladene netreba s tym nic robit treba dobre nastavit rychlosti tlacu a dobre zvolit slicer program...
Nie kazdy program vie dobre vygererovat niektore modely (ak su male detajly stalo sa mi to ze tieiste nastavenie v S3d to generovalo dbre a Slic3ru sa mi ucpalo trysku aj pri materiali PETG)
Heatbreack teflonovou vlozkou som vyskusalale mne sa to osobne nedalo viac zatial... Ak tlacis na hranici 240 °C tak radsej celokov uprednostnujem...
Dalsi vec ze ti ako presne ukazuje termistor teplotu na priklad ja idem PLA 215 °C a PETG 242 °C. Aj ti moze ovpluvnit odfuk tlaci ti ti nahodou to ti nefuka na kocku ale to to uz bolo viac krat pisane

Pekny den Prajem
  • 0

Rebel 2b 12V prerobeny z Rebel2 od P Zahradnika, 200x200
Rebel Scube 24V 300x200 novo postavene
mgiorgio
 
Příspěvky: 174
Registrován: 05.12.2015 12:52
Bydliště: Juhozapadne Slovensko (Nie Bratislava) Dunajska Streda
Reputation: 0

Re: Ucpávání trysky...

Příspěvekod markosaurus » 31.01.2018 15:29

Teď jsem začal tisknout s modrým PLA Gembird a mám podobné problémy. Dochází k takovým malým přicpáváním a výpadkům. Když jsem dal po modré šedou, všechno bylo zas OK. Tedy až na jednu chvíli, kdy se přestalo cokoliv vytlačovat a pak vylezl kousek modré s míchané s šedou
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
markosaurus
 
Příspěvky: 12
Registrován: 22.01.2018 18:01
Reputation: 0

Předchozí

Zpět na HotEnd-y a vše kolem

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron