mozaz vs nerez tryska

mozaz vs nerez tryska

Příspěvekod zemciko » 29.08.2017 23:10

Zkoušel jsem teď nějakou dobu nerezové trysky na HE E3D v V6 a V5 a můj závěr je takový, že fungují oboje, nicméně ty z nerezu mi jakoby pracují na nižší teplotě.
Přesněji řečeno na mosazné mi materiál "prská" na o 10-15°C nižší teplotě než na té nerezné....
Jinak mi přijde že se na ty nerezové tolik napatlají zbytky plastu (a zase hůř se mi čistí vrtákem).
Kdysi jsem zkoušel i hliníkovou trysku ale ta na tom byla zdaleka nejhůř(snadno se zalepila a ještě nic nevydržela).
  • 0

Naposledy upravil zemciko dne 30.08.2017 10:26, celkově upraveno 1
zemciko
 
Příspěvky: 991
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0

Re: mozaz vs nerez tryska

Příspěvekod oscar » 30.08.2017 09:53

jj, mam nerezove cosi a take jsem o 10-15 stupnu niz nez s mosazi.
ale pricital jsem to tomu ze je to tryska+break v jednom. vyvojovy model :)
  • 0

.... večer se přezujou, hodinu frézujou ....
oscar
 
Příspěvky: 707
Images: 4
Registrován: 16.06.2014 20:51
Bydliště: Perníkovice
Reputation: 6

Re: mozaz vs nerez tryska

Příspěvekod akademik » 31.08.2017 22:57

nedavno jsem z ebay objednal tohle monstrum..

Obrázek

pisou ze je to poniklovany, co je pod tim za material nevim, ale fakt je ze z toho filament jde pekne setrit a nepatla se tam.
Tiskne se mi s ni rozhodne lip nez s klasickou mosaznou tryskou a na tisk je pekne videt protoze je pod kostkou vic mista.

objednaval jsem tady.. http://r.ebay.com/B1uWSD
  • 0

akademik
 
Příspěvky: 116
Registrován: 26.12.2013 01:58
Reputation: 3

Re: mozaz vs nerez tryska

Příspěvekod zemciko » 01.09.2017 10:09

Zdá se mi to nevo je to na v8 a má to oproti v5 v6 trysce kratší závit?
Protože takhle by mi to nesedelo na klasické topné těleso...
  • 0

zemciko
 
Příspěvky: 991
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0

Re: mozaz vs nerez tryska

Příspěvekod akademik » 03.09.2017 00:17

no kratší závit než mají trysky na E3D v6 to má, takže je třeba dát nižší kostku a nebo delší heatbreak aby to šlo zašroubovat.. Já udělal oboje, takže mezi kostkou a chladičem je víc místa.

Obrázek
  • 0

akademik
 
Příspěvky: 116
Registrován: 26.12.2013 01:58
Reputation: 3

Re: mozaz vs nerez tryska

Příspěvekod zemciko » 03.09.2017 14:48

když jsem používal vlastní teflonový extruder tak jsem měl taky o hodně masivnější trysku a mělo to něco do sebe i když byla taky mosazná a zanášela se bordelem. U těch v8 mně napadá jěště možnost na topné kostce zespodu tu díru zahloubit o pár milimetrů ale u takhle velké trysky to asi nepůjde.
Helsí heatbreak zas nemá krček takže bych si zas musel vyrobit nějaké vlastní na což jsem poslední dobou lenošnej.
  • 0

zemciko
 
Příspěvky: 991
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0


Zpět na HotEnd-y a vše kolem

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník