Repetier V2.0.5 nefunkční nastavení eeprom,

Repetier V2.0.5 nefunkční nastavení eeprom,

Příspěvekod jajak » 19.03.2018 21:59

Zdravím, v tiskárně mám nainstalovaný FW Repetier V2.0.5 a potřebuji
importovat nastavení eeprom. Při rozbalení položky Nastavení je řádek
pro nastavení eeprom firmware nefunkční. Tiskárna je zapnutá a je navázáno
spojení přes USB. Může mi někdo poradit,kde může být chyba
Děkuji
  • 0

jajak
 
Příspěvky: 3
Registrován: 08.05.2017 14:17
Reputation: 0

Re: Repetier V2.0.5 nefunkční nastavení eeprom,

Příspěvekod Otomar » 20.03.2018 07:21

To že je tlačítko připojeno zelené, neznamená, že tiskárna opravdu připojená je. Ruční řízení funguje? Máš správně nastavenou komunikační rychlost?
Repetier host (aktuální verze 2.0.5 není repetier FW(firmware aktuální 1.0.1)...nezaměnovat :-)
  • 0

Naposledy upravil Otomar dne 20.03.2018 09:45, celkově upraveno 1
Customized REBEL II, direct HEVO, sCube, Voron Trident, Voron0.1, Custom Pinky Bear project & Neje 30W laser engraver
Otomar
 
Příspěvky: 637
Images: 0
Registrován: 20.12.2014 11:24
Bydliště: JMK
Reputation: 0

Re: Repetier V2.0.5 nefunkční nastavení eeprom,

Příspěvekod medapeta » 20.03.2018 07:25

O jakou tiskárnu se jedná ?
  • 0

Mínusové body mému profilu zde udělil výhradně uživatel tom666, který se na foru již nevyskytuje.
Měl zřejmě pocit, že pravda se tu psát nesmí...
medapeta
 
Příspěvky: 1617
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Brdy
Reputation: 0

Re: Repetier V2.0.5 nefunkční nastavení eeprom,

Příspěvekod tom666 » 20.03.2018 09:17

jajak píše:... v tiskárně mám nainstalovaný FW Repetier V2.0.5 ...

Najvyssia aktualne dostupna verzia FW Repetier je 1.0.1.
Pre fungovanie importu EEPROM nastavenia v Repetier-Host (v2.0.5) musis mat vo firmware povolene pouzitie EEPROM.
  • 0

tom666
 
Příspěvky: 561
Images: 0
Registrován: 14.09.2016 17:00
Bydliště: Nitra (SK)
Reputation: 14
Jen tak dál :)

Re: Repetier V2.0.5 nefunkční nastavení eeprom,

Příspěvekod jajak » 20.03.2018 21:49

děkuji za správnou připomínku :D , v Arduinu mám FW co jsem použil z návodu na tomto fóru
RII_JRC-0.92.9 .
Jinak stavím Rebel II a zatím to mám zhruba poskládané a chybí mi akorát závitovka pro osu Z. Tam si zatím nevím rady s horním ukotvením,protože jsem si nechal poslat tištěné díly a v horním držáku mám pouze jeden otvor pro hřídel pojezdu a chybí kam ukotvit závitovou. To je ale pro jiné téma. Vše je jinak zapojeno včetně Arduina Mega a Ramps
Arduino IDE mám 1.6.0.
To povolení ve FW pro EEPROM provedu kde ?
Zatím moc děkuji všem za ochotu
  • 0

jajak
 
Příspěvky: 3
Registrován: 08.05.2017 14:17
Reputation: 0

Re: Repetier V2.0.5 nefunkční nastavení eeprom,

Příspěvekod Otomar » 21.03.2018 08:44

Eeprom se povoluje při konfiguraci FW. Ten JRC firmware je dosti zastaralý, ale měl by ji mít povolenou.

eeprom.JPG


PS:Závitovka se v horním dílu nekotví, je tam volně.
PS2: zkoušel si hýbat z osama pomocí ručního ovládání? Zobrazuje se ti dole v okně hostu teplota desky a hlavy?
  • 0

Customized REBEL II, direct HEVO, sCube, Voron Trident, Voron0.1, Custom Pinky Bear project & Neje 30W laser engraver
Otomar
 
Příspěvky: 637
Images: 0
Registrován: 20.12.2014 11:24
Bydliště: JMK
Reputation: 0

Re: Repetier V2.0.5 nefunkční nastavení eeprom,

Příspěvekod jajak » 21.03.2018 18:23

moc děkuji,to jsem potřeboval vědět. S tou osou Z jsem si to tak trochu myslel,ale teď to mám potvrzeno,tak to je další krok kupředu. Vidím,že s tím FW jsem to zrovna moc netrefil a asi bude nejlepší,když provedu upload na tu novou verzi 1.0.1. Akorát vidím trochu problém v tom vyplnění všech položek konfig. nástroje. Lze to ponechat default a doladit později. Dnes a zítra se k tiskárně nedostanu, tak pak bych zkusil to ruční ovládání a dám vědět.
Zatím moc díííík
  • 0

jajak
 
Příspěvky: 3
Registrován: 08.05.2017 14:17
Reputation: 0

Re: Repetier V2.0.5 nefunkční nastavení eeprom,

Příspěvekod borecekio » 12.04.2019 15:02

Mám otázku stáhnul jsem fw marlin V1.1.8 tady od rebela s autolevelingem a používám repetier-host V2.1.3 a mám ten samí problém, ale neumím ho vyřešit... fw jsem nahrál do výše zmíněného odkazu, tam je zapnuta komunikace eeprom Set 1 kterou zmiňuješ výše a zároveň jsem si našel o pár řádku níž jakou má nastavenou přenosovou rychlost a to 115200. přenosová rychlost nastavená v nastavení tiskárny a je nastavený i správný komunikační port, akorát mám furt šedivou ikonku nastavení eeprom fw (zkoušel jsem ruční ovládání a to mi píše že čeká na příkaz) poradí mi někdo kde je tedy chyba? ještě doplním že mám megu+ramps1.4 děkuji za odpověď
  • 0

borecekio
 
Příspěvky: 28
Registrován: 11.01.2019 12:12
Reputation: 0

Re: Repetier V2.0.5 nefunkční nastavení eeprom,

Příspěvekod borecekio » 12.04.2019 15:21

toto píše po připojení
17:25:11.589 : OpenGL version:4.5.13399 Compatibility Profile Context 15.201.1151.1008
17:25:11.591 : OpenGL extensions:GL_AMDX_debug_output GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_conservative_depth GL_AMD_debug_output GL_AMD_depth_clamp_separate GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_multi_draw_indirect GL_AMD_name_gen_delete GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_pinned_memory GL_AMD_query_buffer_object GL_AMD_sample_positions GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture GL_AMD_shader_stencil_export GL_AMD_shader_trace GL_AMD_texture_cube_map_array GL_AMD_texture_texture4 GL_AMD_transform_feedback3_lines_triangles GL_AMD_vertex_shader_layer GL_AMD_vertex_shader_tessellator GL_AMD_vertex_shader_viewport_index GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_ES3_1_compatibility GL_ARB_ES3_compatibility GL_ARB_arrays_of_arrays GL_ARB_base_instance GL_ARB_blend_func_extended GL_ARB_buffer_storage GL_ARB_clear_buffer_object GL_ARB_clear_texture GL_ARB_clip_control GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_compatibility GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage GL_ARB_compute_shader GL_ARB_conditional_render_inverted GL_ARB_conservative_depth GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_copy_image GL_ARB_cull_distance GL_ARB_debug_output GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_derivative_control GL_ARB_direct_state_access GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_indirect GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_enhanced_layouts GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_explicit_uniform_location GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_layer_viewport GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_no_attachments GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_get_texture_sub_image GL_ARB_gpu_shader5 GL_ARB_gpu_shader_fp64 GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_internalformat_query2 GL_ARB_invalidate_subdata GL_ARB_map_buffer_alignment GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multi_bind GL_ARB_multi_draw_indirect GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_occlusion_query2 GL_ARB_pipeline_statistics_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_program_interface_query GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_query_buffer_object GL_ARB_robust_buffer_access_behavior GL_ARB_sample_shading GL_ARB_sampler_objects GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_seamless_cubemap_per_texture GL_ARB_separate_shader_objects GL_ARB_shader_atomic_counters GL_ARB_shader_bit_encoding GL_ARB_shader_image_load_store GL_ARB_shader_image_size GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_precision GL_ARB_shader_stencil_export GL_ARB_shader_storage_buffer_object GL_ARB_shader_subroutine GL_ARB_shader_texture_image_samples GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_420pack GL_ARB_shading_language_packing GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_stencil_texturing GL_ARB_sync GL_ARB_tessellation_shader GL_ARB_texture_barrier GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32 GL_ARB_texture_buffer_range GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_bptc GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_cube_map_array GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_gather GL_ARB_texture_mirror_clamp_to_edge GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_query_levels GL_ARB_texture_query_lod GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_rgb10_a2ui GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_texture_stencil8 GL_ARB_texture_storage GL_ARB_texture_storage_multisample GL_ARB_texture_swizzle GL_ARB_texture_view GL_ARB_timer_query GL_ARB_transform_feedback2 GL_ARB_transform_feedback3 GL_ARB_transform_feedback_instanced GL_ARB_transform_feedback_overflow_query GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_attrib_64bit GL_ARB_vertex_attrib_binding GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_vertex_type_10f_11f_11f_rev GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev GL_ARB_viewport_array GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_polygon_offset_clamp GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shader_image_load_store GL_EXT_shader_integer_mix GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_bptc GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_sRGB_decode GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_storage GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_timer_query GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_EXT_vertex_attrib_64bit GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KHR_context_flush_control GL_KHR_debug GL_KHR_robust_buffer_access_behavior GL_KHR_robustness GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_copy_image GL_NV_depth_buffer_float GL_NV_explicit_multisample GL_NV_float_buffer GL_NV_half_float GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_barrier GL_OES_EGL_image GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
17:25:11.596 : OpenGL renderer:AMD Radeon HD 5670
17:25:11.596 : Using fast VBOs for rendering is possible
17:25:22.711 : No start signal detected - forcing start

a když zadám manuální krok:
17:26:05.810 : Communication timeout - reset send buffer block
  • 0

borecekio
 
Příspěvky: 28
Registrován: 11.01.2019 12:12
Reputation: 0

Re: Repetier V2.0.5 nefunkční nastavení eeprom,

Příspěvekod borecekio » 12.04.2019 17:02

ted jsem zkoušel simplify3d a připojování bez uspěchu jiný USB kabel dělá to samé mega s arduinem funguje v pohodě zdáse
  • 0

borecekio
 
Příspěvky: 28
Registrován: 11.01.2019 12:12
Reputation: 0

Re: Repetier V2.0.5 nefunkční nastavení eeprom,

Příspěvekod borecekio » 12.04.2019 18:37

tak problém byl v nastavení přenesové rychlosti v sw marlin původně je nastaveno 250000 a i přes to že jsem zkoušel tuto přenosovou rychlost tak se nepovedlo spojit takže kdyby to někdo hledal a chtěl změnit tak config.h a řádek 115 je nastavení přenosové rychlosti #define BAUDRATE 115200
  • 0

borecekio
 
Příspěvky: 28
Registrován: 11.01.2019 12:12
Reputation: 0


Zpět na Software & Firmware

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků