Vroubkovany vytisk

Vroubkovany vytisk

Příspěvekod pf-petr » 04.11.2016 17:45

IMG_20161103_171413-2.jpg
Moc prosim o radu cim to muze byt zpusobeno. Tiskarna prusa 2 material abs . Vrstva 0.2 . Podle oka to vypada ze vrstva uskoci kazdou treti vrstvu. Je to spis elekronikou nebo mechanicky problem ? Za jakoukoli radu predem dekuji
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
pf-petr
 
Příspěvky: 8
Registrován: 30.10.2016 19:09
Reputation: 0

Re: Vroubkovany vytisk

Příspěvekod Rebel » 04.11.2016 17:48

ja bych spis rekl, ze to fyzicky neni vrstva 0,2. mas dobre kroky na Z a jumpery kde maji byt ?
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! A naučte se používat pro STL přílohy čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3338
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK
Reputation: 100
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: Vroubkovany vytisk

Příspěvekod pf-petr » 04.11.2016 18:07

Jumpry jsou tam tri na motor . Na ple to neni tak patrne ale mirne uskoky jsou take ale mnohem mensi. Mam take problem s teplotou deska ma jen 80 ale to poresim jinym zdrojem. Vrstvu 0.2 udela 3krar rovne pak uskoci vrstva a zase tri rovne porad dokola. Kostku 2 cm to tiskne temer presne.
  • 0

pf-petr
 
Příspěvky: 8
Registrován: 30.10.2016 19:09
Reputation: 0

Re: Vroubkovany vytisk

Příspěvekod pf-petr » 04.11.2016 18:15

IMG_20161104_171107-1.jpg
Tohle je pla take vyska vrstvy 0.2
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
pf-petr
 
Příspěvky: 8
Registrován: 30.10.2016 19:09
Reputation: 0

Re: Vroubkovany vytisk

Příspěvekod Rebel » 04.11.2016 18:15

Aha, me se zdalo, ze co vlnka to vrstva, ale to by podle rozmeru pismen musela byt vrstva 1mm :D Tedy to je presne na otacku zavitocky M6. Nesmajdaji ti nejako brutalne ?
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! A naučte se používat pro STL přílohy čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3338
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK
Reputation: 100
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: Vroubkovany vytisk

Příspěvekod pf-petr » 04.11.2016 18:20

Ruku do ohne za ne nedam a zkontroluju je
  • 0

pf-petr
 
Příspěvky: 8
Registrován: 30.10.2016 19:09
Reputation: 0

Re: Vroubkovany vytisk

Příspěvekod pf-petr » 04.11.2016 18:24

Spis nez blbym nastavenim je to spis mechanicky problem ?
  • 0

pf-petr
 
Příspěvky: 8
Registrován: 30.10.2016 19:09
Reputation: 0

Re: Vroubkovany vytisk

Příspěvekod Rebel » 04.11.2016 18:29

No, kdyz ono to z te mazle fotky neda moc poznat, kde je problem. Vysledny tisk ma spravny rozmer v Z ?
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! A naučte se používat pro STL přílohy čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3338
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK
Reputation: 100
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: Vroubkovany vytisk

Příspěvekod pf-petr » 04.11.2016 18:35

Ano vysledny rozmer je spravny ve vsech osach
  • 0

pf-petr
 
Příspěvky: 8
Registrován: 30.10.2016 19:09
Reputation: 0

Re: Vroubkovany vytisk

Příspěvekod pf-petr » 04.11.2016 18:42

IMG_20161104_173716-1.jpg
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
pf-petr
 
Příspěvky: 8
Registrován: 30.10.2016 19:09
Reputation: 0

Re: Vroubkovany vytisk

Příspěvekod Assewoo » 04.11.2016 19:30

Poku by uskakovaly jednotlive vrstvy, melo by ti na jednom konci chybet a na jinem prebyvat, rozsypane rezy, ale tobe to tiskne jakoby jednou vetsi a jednou mensi obvod/perimetr. Podle fotky mas na obou stranach vlnu ve stejne rovine.
  • 0

Assewoo
 
Příspěvky: 131
Registrován: 11.06.2016 11:35
Bydliště: Opava a okoli
Reputation: 0

Re: Vroubkovany vytisk

Příspěvekod kroxigor » 04.11.2016 19:45

Nebude to stejný problém: viewtopic.php?f=11&t=541
  • 0

Rebel II V33 (Marlin 1.1.x), Original Prusa i3 MK2.5 - domácí
Original Prusa i3 plus 1,75, Original Prusa i3 MK3 - služební
Slic3r PE, Simplify3D, TinkerCAD, SketchUP
kroxigor
 
Příspěvky: 1465
Images: 14
Registrován: 28.03.2015 21:17
Bydliště: Středočesko
Reputation: 20
Asi budeš docela dobrej :D

Re: Vroubkovany vytisk

Příspěvekod pf-petr » 05.11.2016 12:51

Prvni poznatek je ze po precteni prispevku vyse jsem nastavil vrstvu na 0.25 pri nastavovani jsem si vsimnul policka perimetru kreslit venkovni linku jako prvni a vytisky jsou pravidelné. Projevil se jen problem s teplotou a velkou rychlostí jina hrany jsou pravidelné.
  • 0

pf-petr
 
Příspěvky: 8
Registrován: 30.10.2016 19:09
Reputation: 0


Zpět na Repetier

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník