Držák EndStopu Z

Toto fórum slouží k prezentaci vlastní tvorby. Nevkládejte prosím komerční nabídky. Děkuji

Příspěvekod Rebel » 22.04.2014 14:29

Vylepšený držák koncáku Z s možností lepšího seřízení. Ještě jsem to neaplikoval a netiskl, tak se omlouvám za případné problémy :D Každopádně je to jedna z posledních modifikací REBEL II a v nejbližší době po dotestování zveřejním oficiálně kompletní stl RII v28, kde bude drobných modofikací více.
V současné době realizuji dalčího nástupce REBEL III :)
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Rebel dne 20.05.2014 22:11, celkově upraveno 1
Rebel
 
Příspěvky: 3631
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK.......není Hong Kong :D
Reputation: 101
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Příspěvekod Mirec » 22.04.2014 17:48

Tak som to skusil vytlacit :) Ono to chce trocha cviku :) Prvu skusku som spravil bez podporneho materialu a dopadlo to tak ako vidite na obrazkoch :) A to som tlacil pri teplote 220 stupnov a rychlosti 30 aj tak sa to topilo ked sa tlacila ta cast kde to vidite zdeformovane... :) Druhy pokus spravim s podpornym materialom... Kazdopadne je to funkcne a paci sa mi to... Uz sa tesim na REBELA III pripadne na update v28...
Obrázek Obrázek
  • 0

Mirec
 
Příspěvky: 187
Images: 1
Registrován: 03.02.2014 20:47
Reputation: 0

Příspěvekod Rebel » 22.04.2014 17:59

Che to tisknou tu horni cast opravdu pomalu, spomalil jsem to na 20mm/s a jas taks. Ted tisknu 2 vedle sebe bez podper a 40mm/s z PLA tak uvidime :)
jeste to malicko upravim, aby ten koncak byl trochu vic vzadu, takhle je vacka toho mikrospinace na kraji dilu, ale funguje to :) Upraveny dil dam do 1. prispevku.
  • 0

Rebel
 
Příspěvky: 3631
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK.......není Hong Kong :D
Reputation: 101
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Příspěvekod Rebel » 22.04.2014 18:26

Je tam :)
  • 0

Rebel
 
Příspěvky: 3631
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK.......není Hong Kong :D
Reputation: 101
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Příspěvekod Mirec » 22.04.2014 18:57

Mozes pridat este nejake novinky...mam doma zopar novych vzoriek filamentu tak aspon uvidim aky to je matros na experimenty :)
  • 0

Mirec
 
Příspěvky: 187
Images: 1
Registrován: 03.02.2014 20:47
Reputation: 0

Příspěvekod Rebel » 22.04.2014 20:50

jeste je nemam vsecky dodelane a nechce se mi to sem davat po kouskach. Pockej na offiko verzi. nejsou to vylozene zasadni zmeny, az na ten drzak koncaku a pak jeste zkraceni volneho filamentu pod zubatici, aby se tam nekroutil, coz pro tisk z ABS ci PLA nema az tak zasadni vyznam :)
  • 0

Rebel
 
Příspěvky: 3631
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK.......není Hong Kong :D
Reputation: 101
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Příspěvekod hopik » 22.04.2014 23:45

Dan, trochu komplikovane na tlac ale vytlacilo mi to zhruba tak ako mirecovi
ten pristup k skrutke na nastavovanie polohy koncaka, :| ale to sa da zvladnut:) aj z mojimi rukami:D
mohol urobit jednu upravu, trochu hrubsi ten odskok do drazky profilu, mne to vytlacilo len jednu vrstvu a dost, mal som vrstvu 02 - takze to je skoro ako nic:)
  • 0

hopik
 
Příspěvky: 163
Registrován: 15.01.2014 18:36
Bydliště: Ružomberok
Reputation: 0

Příspěvekod Rebel » 22.04.2014 23:50

Ten vystupek staci i na 1 vrstvu, ale klidne ho zvetsim, to je to nejmensi. Klidne to upravim, aby se to lepe tisklo, ale moc napadu uz nemam, pokud to ma byt v jednom kuse a aby to neprekazelo motoru X.

Ja se teda k tomu sroubku dostanu uplne v pohode a navic to nei potreba kazdej den, takze to nevidim jako nejake velke - :)
  • 0

Rebel
 
Příspěvky: 3631
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK.......není Hong Kong :D
Reputation: 101
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Příspěvekod Janson » 23.04.2014 16:44

Včera jsem jej také vytiskl. Zkusil jsem to bez podpěr s tím, že jsem při tisku úchytu k rámu manuálně zpomalil tisk na minimum, co dovoluje Repetier-Host, s teplotou jsem nehýbal. Sice to není hladké, ale není to tak hrozné jako zde na fotkách. Tisknul jsem z ABS, vrstva 0,2mm, tryska 0,3mm. Při slicování mi to ale přišlo, že je celý ten úchyt oproti zbytku jaksi natočen, občas to dělalo výplň na půlce úchytu, pak následovaly 2 plné a následně druhá půlka úchytu. Výstupek byl celkem na 2 vstvy a opravdu pro fixování pozice stačí.
  • 0

Janson
 
Příspěvky: 32
Images: 1
Registrován: 23.04.2014 08:00
Bydliště: Liberec
Reputation: 0

Příspěvekod Rebel » 24.04.2014 11:06

Ten vlastni drzak koncaku je umyslne natocen proti vlastnimu uchytu na profil, kvuli predpruzeni ramene s koncakem, aby tam nemusela byt prizina.
Zatim to vcelku funguje. Tiskl jsem to obdobnym zpusobem, ten vrch jsem zpomalil i snizil teplotu.
Neni to sice uplne nadherne vytisteny dil, nic mene funkcne to vypada ok.
Kdyztak se jeste pokusim pak udelat nejakou drobnou korekci k snazsimu tisku, uvidime :)
  • 0

Rebel
 
Příspěvky: 3631
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK.......není Hong Kong :D
Reputation: 101
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Příspěvekod romanm » 28.04.2014 19:23

Fajny kousek, akorát jsem na šroub před zašroubováním musel navléct pružinu z propisky, protože se mi při delším tisku měl občas tendenci chvěním povolovat. Takhle je dokonalý :)
  • 0

romanm
 
Příspěvky: 177
Registrován: 16.02.2014 16:17
Reputation: 0

Příspěvekod MarekSochor » 28.04.2014 21:27

já se po složení rebelu jako první vrhl na úpravu držáku koncáku Z - aby byl lehce štelovatelný, nějakou dobu jsem můj prototyp testoval a nakonec jsem se dopracoval k něčemu uplně jinému, kde lze použít původní držák - endstop mám na maximální pozici (tedy nahoře) a vzdálenost od endstopu na stolek zadávám v fw, takže není problém měnit výšku stolku třeba o desetinu, setinu :) jediná nevýhoda která mě snad napadá je že se lehce prodlouží g28, na druhou stranu když je Z home nahoře, alespoň je lepší manipulace na stolku.
  • 0

MarekSochor
 
Příspěvky: 24
Registrován: 03.01.2014 23:50
Reputation: 0

Příspěvekod Rebel » 20.05.2014 22:13

V prvnim prispevku jsem vymenil soubory za nove :) trosku upraveno, uz se to da lepe tisknout.
Dirka na sroub je zamerne zavrena, to snad kazdy zvladne provrtat :D
  • 0

Rebel
 
Příspěvky: 3631
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK.......není Hong Kong :D
Reputation: 101
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D


Zpět na Uživatelská tvorba - FREE

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron