Kalibrace XY na bůra

Toto fórum slouží k prezentaci vlastní tvorby. Nevkládejte prosím komerční nabídky. Děkuji

Re: Kalibrace XY na bůra

Příspěvekod lubos » 26.02.2018 23:56

Ono až vám to bude krásně pasovat si vemte něco většího přes celý bed a zkuste si jestl vám neujel rozměr jinde, vlastní nepříjemná zkušenost ;)
  • 0

lubos
 
Příspěvky: 151
Registrován: 03.02.2014 14:59
Bydliště: Úvaly
Reputation: 0

Re: Kalibrace XY na bůra

Příspěvekod kroxigor » 27.02.2018 05:51

peca píše:@Kroxigor: Děkuji, hned to jdu zkusit. Jinak kdybys byl tak laskav a chtěl se podělit o svá nastavení Slic3ru, tak asi potěšíš víc než jednoho tiskaře ;) Je mi jasné, že nastavení tiskárny budeme mít asi každý jiné, ale nastavení materiálu by si měla být dost podobná, ne?


Už jsem to sem dával několikrát, ale budiž
Slic3r_config_bundle 2.ini
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Rebel II V33 (Marlin 1.1.x), Original Prusa i3 MK2.5 - domácí
Original Prusa i3 plus 1,75 - služební
Slic3r, Simplify3D, 123Design, TinkerCAD, SketchUP
kroxigor
 
Příspěvky: 1425
Images: 14
Registrován: 28.03.2015 21:17
Bydliště: Středočesko
Reputation: 0

Re: Kalibrace XY na bůra

Příspěvekod peca » 27.02.2018 08:29

@Kroxigor: Tak to se omlouvám. Našel jsem jenom ze Simplify3D a moc jsem se v tom xml nevyznal.
Každopádně děkuji.
@Lubosh: Dobrý hint.
  • 0

peca
 
Příspěvky: 190
Registrován: 01.09.2015 17:30
Bydliště: Jičín
Reputation: 0

Re: Kalibrace XY na bůra

Příspěvekod kroxigor » 27.02.2018 09:10

No to si musíš naimportovat stejně jako nastavení Slic3ru ... to se ručně neopisuje
  • 0

Rebel II V33 (Marlin 1.1.x), Original Prusa i3 MK2.5 - domácí
Original Prusa i3 plus 1,75 - služební
Slic3r, Simplify3D, 123Design, TinkerCAD, SketchUP
kroxigor
 
Příspěvky: 1425
Images: 14
Registrován: 28.03.2015 21:17
Bydliště: Středočesko
Reputation: 0

Re: Kalibrace XY na bůra

Příspěvekod DavidS » 03.03.2018 12:36

:cry: :cry: :cry: :cry: PET-G
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
DavidS
 
Příspěvky: 74
Registrován: 27.02.2018 11:23
Bydliště: Brno
Reputation: 0

Re: Kalibrace XY na bůra

Příspěvekod tomast » 03.03.2018 13:27

Určitě pořád moc materiálu (minimálně na viditelných horních vrstvách) a možná moc vysoká teplota (nebo je potřeba víc chladit) - nepoznám, co je to za materiál s těmihle průhlednými může být potřeba trochu laborovat.
Copak na to při tisku nedokážeš chvíli koukat a sám odhadnout, jestli to dává materiálu málo (zůstávají škvíry), moc (tryska rozpatlává už natištěný materiál) nebo akorát? (první 1-2 vrstvy můžou záležet i na přesném seřízení výšky na podložkou tam to není vypovídající)
Dal bych pro začátek alespoň o 5% materálu míň.
  • 0

tomast
 
Příspěvky: 85
Images: 1
Registrován: 20.11.2017 21:44
Bydliště: Praha
Reputation: 0

Re: Kalibrace XY na bůra

Příspěvekod DavidS » 03.03.2018 18:27

tomast píše:Určitě pořád moc materiálu (minimálně na viditelných horních vrstvách) a možná moc vysoká teplota (nebo je potřeba víc chladit) - nepoznám, co je to za materiál s těmihle průhlednými může být potřeba trochu laborovat.
Copak na to při tisku nedokážeš chvíli koukat a sám odhadnout, jestli to dává materiálu málo (zůstávají škvíry), moc (tryska rozpatlává už natištěný materiál) nebo akorát? (první 1-2 vrstvy můžou záležet i na přesném seřízení výšky na podložkou tam to není vypovídající)
Dal bych pro začátek alespoň o 5% materálu míň.



u 1 vrstvy zustavaji mezery a tady u druhe zase dela ryhy :D
  • 0

DavidS
 
Příspěvky: 74
Registrován: 27.02.2018 11:23
Bydliště: Brno
Reputation: 0

Re: Kalibrace XY na bůra

Příspěvekod DavidS » 03.03.2018 18:27

DavidS píše:
tomast píše:Určitě pořád moc materiálu (minimálně na viditelných horních vrstvách) a možná moc vysoká teplota (nebo je potřeba víc chladit) - nepoznám, co je to za materiál s těmihle průhlednými může být potřeba trochu laborovat.
Copak na to při tisku nedokážeš chvíli koukat a sám odhadnout, jestli to dává materiálu málo (zůstávají škvíry), moc (tryska rozpatlává už natištěný materiál) nebo akorát? (první 1-2 vrstvy můžou záležet i na přesném seřízení výšky na podložkou tam to není vypovídající)
Dal bych pro začátek alespoň o 5% materálu míň.



u 1 vrstvy zustavaji mezery a tady u druhe zase dela ryhy :D
zkusim zmensit material
  • 0

DavidS
 
Příspěvky: 74
Registrován: 27.02.2018 11:23
Bydliště: Brno
Reputation: 0

Re: Kalibrace XY na bůra

Příspěvekod DavidS » 03.03.2018 18:42

tomast píše:Určitě pořád moc materiálu (minimálně na viditelných horních vrstvách) a možná moc vysoká teplota (nebo je potřeba víc chladit) - nepoznám, co je to za materiál s těmihle průhlednými může být potřeba trochu laborovat.
Copak na to při tisku nedokážeš chvíli koukat a sám odhadnout, jestli to dává materiálu málo (zůstávají škvíry), moc (tryska rozpatlává už natištěný materiál) nebo akorát? (první 1-2 vrstvy můžou záležet i na přesném seřízení výšky na podložkou tam to není vypovídající)
Dal bych pro začátek alespoň o 5% materálu míň.



takze ted tisknu ABS 1 vrstva mezery 2 vrstva triska rozjizdi fillament ale vrchni vrstva vypada jaks taks dobre jeto
boj :x


Kazdopadne 5kc neprojde je to roztavene nebo nevim :oops: :oops: :oops: :oops: :cry:
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
DavidS
 
Příspěvky: 74
Registrován: 27.02.2018 11:23
Bydliště: Brno
Reputation: 0

Předchozí

Zpět na Uživatelská tvorba - FREE

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron