Přichytka skla 3mm

Toto fórum slouží k prezentaci vlastní tvorby. Nevkládejte prosím komerční nabídky. Děkuji

Re: Přichytka skla 3mm

Příspěvekod svobpata » 19.06.2017 09:40

A abs mi při 100 moc neměkne
  • 0

svobpata
 
Příspěvky: 235
Registrován: 02.01.2016 14:53
Reputation: 0

Re: Přichytka skla 3mm

Příspěvekod Rebel » 19.06.2017 09:57

moc ne? :D ale na to, aby to prestalo pruzit, tak naprosto dostatecne.
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini ! A naučte se používat pro STL přílohy čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3089
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK
Reputation: 20

Re: Přichytka skla 3mm

Příspěvekod svobpata » 19.06.2017 11:37

Zatím se to nepohlo, ani rukou to nejde při 120
  • 0

svobpata
 
Příspěvky: 235
Registrován: 02.01.2016 14:53
Reputation: 0

Re: Přichytka skla 3mm

Příspěvekod svobpata » 19.06.2017 13:44

Dane, ty jsi to zkoušel, že to odsuzuješ?
  • 0

svobpata
 
Příspěvky: 235
Registrován: 02.01.2016 14:53
Reputation: 0

Re: Přichytka skla 3mm

Příspěvekod oscar » 19.06.2017 14:28

nemusim si vypichnout oko abych poznal ze nevidim.

koukni na ty teploty:
https://plastics.ulprospector.com/gener ... processing

nejsem plastikar, ale pokud vidim teploty meknuti a pouzitelnosti tak mi je jasne ze bych to pres 90 stupnu moc nehrotil.
  • 0

.... večer se přezujou, hodinu frézujou ....
oscar
 
Příspěvky: 705
Images: 4
Registrován: 16.06.2014 20:51
Bydliště: Perníkovice
Reputation: 6

Re: Přichytka skla 3mm

Příspěvekod medapeta » 19.06.2017 15:14

Tak Páťa po půl roce něco vypotí a ono je to na howno :lol:
  • 0

Používám: HotEndy E3D, ložiska Igus Drylin, pružné spojky, heated bed MK3 ALU s ULTEM PEI povrchem
Tisknu na: Rebelix X2, Rebel II HD, Rebel IIC 250x300x300
medapeta
 
Příspěvky: 1092
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 9

Re: Přichytka skla 3mm

Příspěvekod Rebel » 19.06.2017 15:26

svobpata píše:Dane, ty jsi to zkoušel, že to odsuzuješ?


ABS tisknu temer stale a presne vim, jak se chova vytisk (par mm vysoky), kterej servu z podlozky na cca 90 stupnich ....... je jako blato (samozrejme jak ktere ABS), ale na 110ti ???? Tak nejak tisknu uz nejakej patek, tak fakt nemusim zkouset takovouhle vec abych vedel, ze je to k nicemu, pokud nemas nejake specos ABS. Ale kdyz pokud mas jinou zkusenost, hadat se urcite nebudu
:mrgreen:
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini ! A naučte se používat pro STL přílohy čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3089
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK
Reputation: 20

Přichytka skla 3mm

Příspěvekod svobpata » 19.06.2017 16:31

Taky se hádat nebudu, určitě s tím nic nejde dělat, ale je to abs od abs jiné, video, že to opravdu nenip žvýkačka:https://goo.gl/photos/hr7zGdSjv5ShxFat5
PS: tisknu zahradníka
  • 0

svobpata
 
Příspěvky: 235
Registrován: 02.01.2016 14:53
Reputation: 0

Re: Přichytka skla 3mm

Příspěvekod medapeta » 19.06.2017 16:52

Petr publikoval díly ?
  • 0

Používám: HotEndy E3D, ložiska Igus Drylin, pružné spojky, heated bed MK3 ALU s ULTEM PEI povrchem
Tisknu na: Rebelix X2, Rebel II HD, Rebel IIC 250x300x300
medapeta
 
Příspěvky: 1092
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 9

Re: Přichytka skla 3mm

Příspěvekod Saph » 19.06.2017 16:54

Já spíš fakt přemýšlím, jaký kancelářský sponky jsi tam měl, že ti neudržely sklo :-D Mám tady tři druhy, jedny z nějakého eshopu, další z papírnictví a další z ebay. Všechny prostě drží. Jestli v tomto ohledu něco vylepšovat tak spíš to, aby ty sponky ubíraly co nejméně prostoru ze skla, což se zrovna v tvém případě moc nezdařilo :-D
Z toho důvodu jsem nedávno pořídil tyhle krásky, které navíc už nebudu ztrácet :-D
sponky 2.jpg

Jen jsem zatím nerozdělával stolek, tak stále neotestováno :)
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Saph
 
Příspěvky: 412
Registrován: 20.09.2015 19:50
Bydliště: Kroměříž
Reputation: 0

Re: Přichytka skla 3mm

Příspěvekod svobpata » 19.06.2017 17:13

To nebyl záměr, ale udělám to tak do budoucna
  • 0

svobpata
 
Příspěvky: 235
Registrován: 02.01.2016 14:53
Reputation: 0

Předchozí

Zpět na Uživatelská tvorba - FREE

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: petrf a 1 návštěvník