PETG a stringing

PETG a stringing

Příspěvekod vajcnerd » 09.11.2018 14:41

Zdravím, má někdo zkušenost s taháním vláken u PETG, já nad tím laboruju už třetí den a bez výsledku.
Mám bowden a trysku MK8 0.4
  • 0

vajcnerd
 
Příspěvky: 5
Registrován: 06.11.2018 06:10
Reputation: 0

Re: PETG a stringing

Příspěvekod tom666 » 09.11.2018 15:51

Zvacsi retrakciu + pridaj na ofuku.
  • 0

Prusa i3 MK2s, Creality Ender-3, Anycubic i3 Mega, Sunhokey Prusa i3 Clone.
tom666
 
Příspěvky: 503
Images: 0
Registrován: 14.09.2016 17:00
Bydliště: Nitra (SK)
Reputation: 14
Jen tak dál :)

Re: PETG a stringing

Příspěvekod vajcnerd » 09.11.2018 16:49

retrakci sem daval až 15mm, ofuk dva vetraky.. nic nepomaha
  • 0

vajcnerd
 
Příspěvky: 5
Registrován: 06.11.2018 06:10
Reputation: 0

Re: PETG a stringing

Příspěvekod tom666 » 10.11.2018 09:55

Zniz teplotu tavenia.
  • 0

Prusa i3 MK2s, Creality Ender-3, Anycubic i3 Mega, Sunhokey Prusa i3 Clone.
tom666
 
Příspěvky: 503
Images: 0
Registrován: 14.09.2016 17:00
Bydliště: Nitra (SK)
Reputation: 14
Jen tak dál :)


Zpět na OSTATNÍ PROBLEMATIKA HW/SW

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník