Prosím o radu pro začátečníka Rebelix "tiskne naprázdno"

Prosím o radu pro začátečníka Rebelix "tiskne naprázdno"

Příspěvekod MontyCZ » 23.03.2017 14:43

Dobrý den, jsem úplný začátečník a pořídil jsem si již zaběhnutý rebelix x2
z popisu tiskárny: Firmware je repetier, kompletně v češtině, Hotend je celokov - 3Draty - Rebel Mod, tryska 0.4. Ovládání chlazení hotendu je automatické - podle teploty nad 50°C sám spíná
Motory jsou microcon na 1A

Tiskárna vytiskla 3 výtisky z PLA po cca 8-10hodinách a při posledním tisku zahlásila chybu snímače teploty.
Všechny kablíky jsem překontroloval, termistor na Hotendu snímá teplotu (zahřeju prstem a stoupá)
k termistoru na desce se nedostanu (nerozšroubovával jsem to).
Po restartu tiskárna hlásí stav ok a při spuštění tisku z SD karty najede okamžitě na home aniž by začínala s ohřevem
a spustí se tisk nasucho (hlava jezdí jak má)
V menu jsem zkoušel předehřev pro PLA a nic to nedělá, kromě toho že to spustí větráčky na hotendu.
Ještě se začne ozývat nějaké "šumění" jako unikající plyn - nevím jestli je tam nějaké trafo nebo co to generuje.
Při měření hodnot na RAMPS mám na svorkovnici ohřevu stále +12V na všech (žádné mínus nebo zem) je to dobře?
A to i ve chvíli kdy zapnu tisk či předehřev.
Zkusím provést kompletní rozborku a sborku ale už mi docházejí nápady, kde hledat chybu.
Nemám možnost tiskárnu jednoduše napojit na počítač ale pokud by existovala nějaká diagnostika tak to zkusím.
Děkuji předem za případné rady
Pavel Tošovský
  • 0

MontyCZ
 
Příspěvky: 2
Registrován: 03.03.2017 18:12
Reputation: 0

Re: Prosím o radu pro začátečníka Rebelix "tiskne naprázdno"

Příspěvekod kroxigor » 23.03.2017 17:15

Zkoušel jsi nahřát jen HB nebo jen HE?
Jaký máš na RAMPS pojistky?
  • 0


PrusaSlicer2, Simplify3D, TinkerCAD, FreeCad, OnShape
kroxigor
 
Příspěvky: 1815
Images: 14
Registrován: 28.03.2015 21:17
Bydliště: Středočesko
Reputation: 20
Asi budeš docela dobrej :D

Re: Prosím o radu pro začátečníka Rebelix "tiskne naprázdno"