Výřezy v Netfabu

Výřezy v Netfabu

Příspěvekod celeron » 26.11.2019 16:37

Tisknu tady model CNC obráběcího centra v desetinovým měřítku. Aby to bylo vůbec vytisknutelný, musí se to rozřezat na kupu dílů. Jednoosový řez v Netfabu není problém ale pokud dělám pomocí více řezů po sobě třeba koutový díl, nebo vnitřní výřez, je tam problém, který při tisku vadí.
Prostě řez předešlou osou zůstane zachován a při exportu STL se to sice chová jako jedno těleso ale při následným použití Slic3r a tisku se v těch původních řezech tisknou zcela zbytečně vnitřní perinetry.
Není nějaká finta, jak se jich zbavit?
Nevím, jestli jsem to popsal dost srozumitelně, až to zase bude aktuální, tak to vyfotím.
  • 0

celeron
 
Příspěvky: 742
Registrován: 15.03.2015 18:12
Reputation: 0

Re: Výřezy v Netfabu

Příspěvekod tomast » 26.11.2019 17:32

S3D běžně více samostatných STL objektů, které se dotýkají nebo překrývají, spojí pro slicování do jednoho dílu.
I když u toho dotyku je to v osách X a Y někdy loterie, jak to vyhodnotí - ale stačí o jedinou setinu posunout k sobě a už je to s jistotou. V ose Z to naopak často spojí i je mezi objekty malá mezírka (řádově menší než výška jedné vrstvy) a uvnitř je jen souvislý infill.
  • 0

tomast
 
Příspěvky: 271
Images: 1
Registrován: 20.11.2017 21:44
Bydliště: Praha
Reputation: 0


Zpět na OSTATNÍ PROBLEMATIKA HW/SW

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron