Vady na modelech a jejich řešení

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod gazy11 » 03.12.2020 13:35

boraicho píše:Na hranatých vytlačkoch sa mi takto rohy vytlačaju von ako na obrazku
Vie niekto ktorý parameter nastaviť aby sa to aspoň zmiernilo? Vďaka.



viewtopic.php?f=15&t=3063
  • 0

Martin
gazy11
 
Příspěvky: 67
Registrován: 22.05.2017 06:39
Bydliště: Teplice
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod straciam » 03.12.2020 18:48

boraicho píše:Na hranatých vytlačkoch sa mi takto rohy vytlačaju von ako na obrazku
Vie niekto ktorý parameter nastaviť aby sa to aspoň zmiernilo? Vďaka.


jerk a akceleraciu..
bud bude robit pekne rohy a duchov alebo nebude robit duchov ale gulate rohy.. treba najst vhodne nastavenie aby bolo minimalizovanie duchov a co najostrejsie rohy.
  • 0

Ins-piration: No pass, no problem.
Rebel II s hiwin vedeniami.
straciam
 
Příspěvky: 106
Registrován: 08.11.2015 21:04
Bydliště: Podbrezova, SR
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod zemciko » 03.12.2020 21:10

To že to v rozích "vyleze ven" znamená že tam dává moc materiálu. Tohle jednak dokáže regulovat už slicer (v ostrých rozích materiálu dá méně) a druhak to může být dáno i nepřesným dávkováním materiálu během tisku (což zase může mít hodně příčin) od příliš velké rychlosti tisku přes vyšší teplotu či nepřesnosti v "cold endu"/ bowdenu atd.
  • 0

zemciko
 
Příspěvky: 1437
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod boraicho » 04.12.2020 09:46

Je pravda že to máličko preplnujem o nejaku stotinku aby som mal pevnejšie vytlačky, ale okrem rohov nemam žiadne problemy. tlačim na 80mms .Tak skusim ten jerk a akceleraciu, len musim najsť kde sa to nastavuje.
  • 0

boraicho
 
Příspěvky: 379
Registrován: 15.02.2016 21:36
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod boraicho » 04.12.2020 10:02

ten jerk a zrychlenie sa nastavuje na priamo na tlačiarni? tieto dva hodnoty na fotke? 1000 a 20? Ak áno tak vy použivate ake? Vdaka za odpoved,
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
boraicho
 
Příspěvky: 379
Registrován: 15.02.2016 21:36
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod straciam » 05.12.2020 23:21

momentalne mam jerk na 0, akceleraciu mam 1500 a pre vonkajsie perimetre mam akceleraciu na 700. skus tlacit kocku rychlostou mensou ako 30mm/s. mal by si vidiet rozdiel aj bez zmeny jerk a akcel. cim pomalsie pojdes, tym to bude krajsie.
  • 0

Ins-piration: No pass, no problem.
Rebel II s hiwin vedeniami.
straciam
 
Příspěvky: 106
Registrován: 08.11.2015 21:04
Bydliště: Podbrezova, SR
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod kroxigor » 06.12.2020 06:28

  • 0


PrusaSlicer2, Simplify3D, TinkerCAD, FreeCad, OnShape
kroxigor
 
Příspěvky: 1773
Images: 14
Registrován: 28.03.2015 21:17
Bydliště: Středočesko
Reputation: 20
Asi budeš docela dobrej :D

Předchozí

Zpět na Všeobecná problematika tisku

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník