Vady na modelech a jejich řešení

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod nasranek » 22.03.2019 14:30

pošli stl - možná to máš jen špatně nakreslené
  • 0

nasranek
 
Příspěvky: 216
Images: 0
Registrován: 06.03.2017 01:16
Bydliště: Orlová 4
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod skautikol » 22.03.2019 17:02

nevidím tam nic. rozhodně ne žádný odskok v ose Z. Také pokud zvolím infill 100% je to v pořádku.
  • 0

skautikol
 
Příspěvky: 5
Registrován: 03.12.2018 13:24
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod Rebel » 22.03.2019 19:37

to nemusi byt videt, muze byt nekde chyba v polygonech a slicr tam pak zahapruje.
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Nevyzkoušíš = nevíš - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! Pro STL přílohy použij čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3620
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK.......není Hong Kong :D
Reputation: 101
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod skautikol » 23.03.2019 05:30

posilam STL a vygenerovaný Gcode. Přiznám se, že je to jeden z prvních tisků. Tiskárnu mám doma cca týden.
Kalibroval jsem extruder a na kalibracni kostce bylo vsechno v poradku.

celo_test_RX1602A4-FHW-TS.stl


CE3_celo_test_RX1602A4-FHW-TS.gcode
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
skautikol
 
Příspěvky: 5
Registrován: 03.12.2018 13:24
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod nasranek » 23.03.2019 05:42

Když to projedu přes repetier tak je vidět že to máš špatně na podložce včetně brimu
prostě tisk jede až od druhého řádku/vrstvy tzn. 2x luft a potom chce tisknout.
A nevím co na to bude tisknout skoro 37 minut mě to i s podporou píše cca 17 minut
  • 0

nasranek
 
Příspěvky: 216
Images: 0
Registrován: 06.03.2017 01:16
Bydliště: Orlová 4
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod skautikol » 23.03.2019 08:39

no, vzal jsem Curu, otevrel nastaveni, o neco snizil rychlost, neco prenastavil u podpor atd a vyslo z toho toto. Mozna je to prekombinovane, mozna hodne.

stl mi takto generuje Fusion360, v Cure vzdy na podlozku otacim a pokladam. Ale to co jsi psal tak mi to tiskne ve vzduchu prave Top layer.

vecer zkusim, repetier. Kazdopadne dekuji.
  • 0

skautikol
 
Příspěvky: 5
Registrován: 03.12.2018 13:24
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod nasranek » 23.03.2019 17:08

stl je v pořádku
  • 0

nasranek
 
Příspěvky: 216
Images: 0
Registrován: 06.03.2017 01:16
Bydliště: Orlová 4
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod tomast » 24.03.2019 09:14

Za prvé - pokud dobře vidím na fotkách, nemáš separovanou poslední horní vrstvu ale nějakou vrstvu cca 1mm pod horním okrajem.
gcode vypadá v pořádku, na podložce to podle mě sedí OK.
Pokud to skutečně mezi některými dvěma vrstvami odskočí nahoru, pak by to byl spíš jako mechanický problém než problém slicování.
Všiml jsem si, že máš nastavený z-lift 1mm, to je docela hodně, ale ve vrstvách 22 (4.6mm) až 24 (5.0mm) žádný z-lift překvapivě není a pak od vrstvy 25 (5.2mm) zase už je - nejspíš se ti ve vrstvě 25 po z-liftu nevrátí zpět na správnou výšku, tam bych hledal problém (ale mechanický, ne v gcode).
Zkus to vytisknout bez z-liftu.
  • 0

tomast
 
Příspěvky: 239
Images: 1
Registrován: 20.11.2017 21:44
Bydliště: Praha
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod skautikol » 04.04.2019 13:24

to asi sedí, měl jsem nastaveny 4 horní vrstvy. Nicméně smazal jsem profil a vyšel z přednastaveného a je to v pořádku. Nicméně jakou chybu jsem udělal netuším. Vše vypadalo stejně. V každém případě to již leze správně.

nicméně mám jiný problém, při tisku krabičky mi to na vzdáleném konci leze takto. Předpokládám, že je problém v retrakci a dává to ze začátku málo materiálu. Jak toto řešíte? Zkoušel jsem různou retrakci, ale neviděl jsem na rozdíl. V Cura mám nastavenou hide seam a nejostřejší roh.
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
skautikol
 
Příspěvky: 5
Registrován: 03.12.2018 13:24
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod Erigo » 15.04.2019 06:30

Ahoj lidi, tisknu kalibrační kostku z PLA a na jedné ose se mi nechtěj přilepit vnější stěny k vnitřku. nevíte čím by to mohlo být? Děkuji za odpověď
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Erigo
 
Příspěvky: 3
Registrován: 07.08.2018 14:34
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod nasranek » 15.04.2019 12:48

No když napíšeš lepší info někdo možná poradí:
Teplota/tryska/rychlost/tiskárna/…..
  • 0

nasranek
 
Příspěvky: 216
Images: 0
Registrován: 06.03.2017 01:16
Bydliště: Orlová 4
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod Rebel » 15.04.2019 12:51

dle dodanych informaci bych rekl, ze mas pridat flowrate a pridat teplotu. to ze ve vysledku to muze byt spatnou kalibraci extruderu, blbe zadanym prumerem filamentu proti skutecnosti, spatnou teplotou atd. je vec dalsi, ale podle fotky je to asi jedine, co se da poradit, protoze nemas idealne uzavrenou ani tu vrchni vrstvu.
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Nevyzkoušíš = nevíš - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! Pro STL přílohy použij čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3620
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK.......není Hong Kong :D
Reputation: 101
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod Rebel » 15.04.2019 12:56

Navic bych byl proto, aby si dotaz polozil znovu, s vice informacemi a do samostatneho tematu, tenhle balast tady je des, neda se v tom zpetne nic poradne najit a resi se tu pritom problemy, ktere by si zaslouzily samostatna temata pro zprehledneni. Nemam silu to prebrat a rozdelit, takze bych byl pro, aby jste tu uz nikdo neprispival a radsi hledal, nebo zaloziĺ nove tema s vystiznym nazvem a popisem problemu. Frstenzi bite?
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Nevyzkoušíš = nevíš - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! Pro STL přílohy použij čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3620
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK.......není Hong Kong :D
Reputation: 101
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod creagel » 21.08.2019 13:11

Po udrzbe na tiskarne (nove plastove dily drzaku Y + distancni sloupky bedu) jsem lehce dotahl remeny. Vytisk jsem kalibracni kosticku (bez horni uzavrene vrstvy). Velikosti sedi. Jen bych chtel od zkusenejsich nazor na ghosting. Na "X" to vypada temer super, na "Y" neco videt je.

PETG
Rychlost 55mm/s
Tryska 0.4mm
Vrstva 0.2mm
Acceleration 1000
Jerk 10
Bed 200(X) x 300(Y)

Y.JPG

X.JPG


Resit/neresit? Zkousel jsem tiskarnu postavit na "pady" z hmoty absorbujici vybrace ale zlespeni zadne. Remeny si rikam, jestli nemam napnute az moc. Pripadne zda nestahnout na neco v nastaveni.
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
creagel
 
Příspěvky: 88
Registrován: 13.11.2014 22:46
Bydliště: Sedlcany - Stredni Cechy.
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod smallcastle » 21.08.2019 14:04

Dělají se ti duchové i na nízkých rychlostech? např. při 30mm/s ?
  • 0

smallcastle
 
Příspěvky: 7
Images: 0
Registrován: 20.01.2018 18:54
Bydliště: Ostrava
Reputation: 0

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná problematika tisku

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků