Stránka 10 z 24

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 09.08.2018 17:15
od medapeta
OT.: Vyplatí se opravdu tisknout energeťák když metr stojí dvě kila ?

https://www.postavrobota.cz/Energeticky ... m-d443.htm
https://www.postavrobota.cz/Energeticky ... m-d444.htm

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 09.08.2018 19:40
od tom666
Next OT:
Alebo za 2,86€ :wink:

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 10.08.2018 09:54
od medapeta
Tak co lodička, povedlo se ?

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 10.08.2018 12:47
od horamil
OT: lodičky už netiskne... nevyplatí se to :)

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 10.08.2018 16:19
od djgas
medapeta píše:Tak co lodička, povedlo se ?

Zkusil jsem z ABS a dobrý,pro PLA jsem osadil heat breake s teflonem ale stále se potykam s tím ze mi filament preskakuje,u ABS ani nezavahal
Obrázek

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 22.09.2018 21:36
od rambo
Mám teď po výměně napájecího zdroje za TDK-Lambda 600w problem, že mám špatnou kostku na Y, ostatní strany jsou celkem ok.
Zdroj jsem měnil kvůli kolísání napětí a tím problémům s povrchem, nevíte někdo prosím čím by to mohlo být? Je to tištěno z ABS Not Dead, dělá to vždy a zkoušel jsem rozsah teplot 230 - 240, drive jsem tiskl na 240 a bylo to ok.
Trysku jsem čistil. Link na fotku Y strany: https://photos.app.goo.gl/yRcGrZjb24fpTdgM7

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 23.09.2018 09:32
od stzcze
Ahoj,

muzu poprosit o nazor zkusenejsi?

ABS Gembird, tryska 0.4, vrstva 0.30 "nastavena teplota 250, predpokladam, ze na vystupu bude jina..."

Ja si myslim, ze to je zpusobene, malou teplotou.

Dekuji

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 23.09.2018 10:18
od medapeta
https://www.simplify3d.com/support/prin ... -splitting

Rychlé chladnutí objektu, nedostatečná izolace tiskového prostoru při tisku z ABS. Pomůže omezení průvanu a nastavení skriptu na konci tisku tak aby podložka déle držela teplotu a chladlo to postupně.
Jinak na blbiny tohoto typu použij raději PLA, bude to bez starostí.

Co je to za tiskárnu, není to nějaký čínský šmejd z aliexpresu ?

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 23.09.2018 10:28
od stzcze
Dik za radu, vyzkousim.

Snad ne, Rebel 2Z...

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 23.09.2018 10:31
od medapeta
Proč nevyužiješ u komerční tiskárny technickou podporu výrobce ?
https://www.clexpert.cz/3dtisk/rebel2z/

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 23.09.2018 10:36
od tomast
Nejjednodušší jednorázové řešení bez úprav tiskárny a okolí je přidat tenkou skořápku kolem objektu (v S3D se o jmenuje Ooze shield, jinde nevím) - udrží ti teplo kolem objektu.

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 23.09.2018 10:46
od stzcze
Dekuji za rady, vyzkousim to.

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 23.09.2018 12:30
od mgiorgio
pre trysku 0.4vyska 0.3 uz je mc tam mozes ist max vysku 0.25

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 23.09.2018 18:58
od tomast
0.4/.03 = 1,33
S3D označuje jako problémový až poměr pod 1,2.
Ale je samozřejmě pravdou, že čím je poměr větší, tím lépe vrstvy drží a také se snadněji tisknou převisy přes 45°.

Re: Vady na modelech a jejich řešení

PříspěvekNapsal: 28.09.2018 13:31
od rambo
Mám po výměně zdroje problém, vyměnil jsem čínský no-name 24V za TDK-Lambda 24V 600W a nedaří se mi vytisknout bez problému "testovací kostka", vždycky má na X a Y straně poškozené písmena, u X je to "pravá část" spodní pravé strany a u Y je to ten "střed", nevíte prosím proč? Dříve to nedělalo a tiskl jsem to z ABS Nod Dead od PM pří 240°C. Se stejným profilem jsem to tiskl i dřív a bylo to vše ok (teda až na povrch svislých stěn vlivem kolísavého napětí -> kolásání teploty extruderu).

Zdroj jsme měnil kvůli kolísání napětí.

X strana:
kostka_X.jpg


Y strana:
kostka_Y.jpg


Srorry za kvalitu fotek, ale mobil mi moc dobře nefotí a foťák nemám.