Špatná horní vrstva

Špatná horní vrstva

Příspěvekod kajabond » 05.12.2017 19:46

Dobrý den potřeboval bych pomoct. Při tisku horní vrstvy se mi tvoří takové anomálie. Tryska tam dá moc materiálu a pak to rozjede. Přitom materiálu by tam mělo jít správné množsví (extruder jsem kalibroval několikrát). Zkouším to ladit už dva dny a stále to není takové jaké bych jsem si to představoval. Zkoušel jsem už hodně nastavení ve slic3ru a stále nic.

tryska 0,4mm
výška vrstvy 0,2mm
výpln 10%
perimetry 3
horní pevné vrstvy 5
rychlost perimetru 30mm/s
rychlost výplne 60mm/s (pří menší rychlosti to bylo ještě horší)
materiál PLA 220/50
ofuk 100%
překrytí 25%
šířka extruze výplne 0,4mm
šířka výplně 0,3mm (při 0,4 i 0,5 to dělá to samé)
s multiplierem jsem si taky hrál a bez výsledku

Prosím o radu a předem děkuji za odpověd.
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
kajabond
 
Příspěvky: 6
Registrován: 02.12.2017 21:10
Reputation: 0

Re: Špatná horní vrstva

Příspěvekod medapeta » 05.12.2017 20:44

Zvedni to víc nad podložku.
  • 0

-------------------------------------------------------------------
Rebelix X2, Rebel II HD, Rebel IIC 250x300x300
medapeta
 
Příspěvky: 1170
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 9

Re: Špatná horní vrstva

Příspěvekod kajabond » 05.12.2017 21:06

díky, zkusím.
  • 0

kajabond
 
Příspěvky: 6
Registrován: 02.12.2017 21:10
Reputation: 0

Re: Špatná horní vrstva

Příspěvekod kajabond » 05.12.2017 21:51

Zkusil jsem, nepomohlo, furt to dělá ten samej problem.
  • 0

kajabond
 
Příspěvky: 6
Registrován: 02.12.2017 21:10
Reputation: 0

Re: Špatná horní vrstva

Příspěvekod vitbauer » 06.12.2017 17:07

Překrytí 25% je docela hodně. Zkus nastavit 3%. Pak ještě záleží na skutečném průměru filamentu.
  • 0

Rebel II: HotEnd: E3Dv6 d0.4 mm, heated bed: MK3 ALU + sklo + Ultem PEI, ložiska: LM8UU MTM, osa Z: M5, HW: Arduino MEGA 2560 R3 + Ramps 1.4 + DRV8825, firmware: Repetier 0.92.9
vitbauer
 
Příspěvky: 83
Images: 2
Registrován: 07.01.2017 14:31
Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
Reputation: 0

Re: Špatná horní vrstva

Příspěvekod kajabond » 06.12.2017 18:30

Filament jsem měřil ten je v pohodě, překrytí jsem také snížil bohužel nepomohlo.
  • 0

kajabond
 
Příspěvky: 6
Registrován: 02.12.2017 21:10
Reputation: 0

Re: Špatná horní vrstva

Příspěvekod zemciko » 06.12.2017 19:21

Mně to přijde jako že mu teče moc materiálu když zpomalí a pak to "namatlá". Co snížit teplotu či upravit dojezdy retrakce, wipe atd?
  • 0

zemciko
 
Příspěvky: 1010
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0

Re: Špatná horní vrstva

Příspěvekod kajabond » 06.12.2017 20:13

Vyřešeno, stačilo si pohrát s hodnotou extra lenght on restart. Děkuji všem za ochotu.
  • 0

kajabond
 
Příspěvky: 6
Registrován: 02.12.2017 21:10
Reputation: 0

Re: Špatná horní vrstva

Příspěvekod Pedro35 » 06.12.2017 22:50

a aká hodnota Ti pomohla?
  • 0

Pedro35
 
Příspěvky: 13
Registrován: 06.04.2016 14:56
Reputation: 0

Re: Špatná horní vrstva

Příspěvekod kajabond » 07.12.2017 18:24

-0,3
  • 0

kajabond
 
Příspěvky: 6
Registrován: 02.12.2017 21:10
Reputation: 0

Re: Špatná horní vrstva

Příspěvekod Pedro35 » 07.12.2017 21:14

dík
  • 0

Pedro35
 
Příspěvky: 13
Registrován: 06.04.2016 14:56
Reputation: 0


Zpět na Všeobecná problematika tisku

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků