stena vytlacku zla kvalita

stena vytlacku zla kvalita

Příspěvekod 2KComponents » 05.12.2017 19:06

3 steny testovacej kocky ok 4ta tam kde zacina extruder tlacit vonjaksiu stenu na zaciatku odskok s nepeknym rapavym povrchom.. rychlost vonkajsej vrstvy cca 12mm/s netreba zmenit niaku hodnotu v marline ako napr FEEDRATE alebo podobne? niake napady? dakujem :)
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
2KComponents
 
Příspěvky: 13
Registrován: 31.08.2017 08:07
Reputation: 0

Re: stena vytlacku zla kvalita

Příspěvekod rychty » 05.12.2017 21:40

změn seam position třeba na nearest :-)
  • 0

rychty
 
Příspěvky: 6
Registrován: 27.08.2017 17:49
Reputation: 0

Re: stena vytlacku zla kvalita

Příspěvekod isdisd » 11.03.2018 18:17

skus kocku vytlacit otocenu o 45', cize tak, aby ziadna stena sesla subezne s osami posunu motorov. Mne to trochu pomohlo.
  • 0

SLavo
Anycubic I3 MEGA Ultrabase, driver upgrade na TMC2208
isdisd
 
Příspěvky: 26
Images: 18
Registrován: 10.03.2018 07:20
Bydliště: Poprad
Reputation: 0


Zpět na Všeobecná problematika tisku

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků