Množství plastu

Množství plastu

Příspěvekod Ballbutick » 09.09.2017 12:15

Chci se zeptat co vše ovlivňuje množství plastu? Z ničeho nic mi nedrží perimetry u sebe.. Kroky extruderu jsou v pořádku (kontrolováno na metru struny), tryska už asi 4ta 0.4mm, struna v pořadku , a když nenastvím alespon 1.2 multiplier tak to nedrží pohromadě...
  • 0

Ballbutick
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.08.2015 10:05
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Hrdla » 09.09.2017 12:48

Řekl bych, že to bude problém s teplotou. Co je to za materiál? Zkus trochu přidat na teplotě HE, nemáš kolem tiskárny průvan?
  • 0

Hrdla
 
Příspěvky: 15
Registrován: 10.11.2016 22:45
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Ballbutick » 09.09.2017 12:49

Matros je PET a tisknu na 260 a pruvan neni
  • 0

Ballbutick
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.08.2015 10:05
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Hrdla » 09.09.2017 12:59

Tak může být problém s termistorem, zkontroluj jestli je v pořádku. Zkusil bych změřit tloušťku perimetru nebo stěny jestli odpovídá nastaveným parametrům, podle toho poznáš jestli je množství v pořádku. Pokud ano, je to zřejmě teplotou.
  • 0

Hrdla
 
Příspěvky: 15
Registrován: 10.11.2016 22:45
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Ballbutick » 09.09.2017 13:15

mnozstvi prave v pořadku neni. perimetr nema 45 ale 40 ale nevim co s tim
  • 0

Ballbutick
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.08.2015 10:05
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod akademik » 09.09.2017 13:19

PET = PETG?
mám už třetí cívku od DevilDesign různý barvy a všechny šly v pohodě tisknout na 230-240°, víc jsem ani nezkoušel, aktuálně tisknu na 233°C a vrstvy se spojujou dobře. (výrobce doporučuje 220-250°C)
Pokud ti to měří teplotu správně, tak je 260 celkem moc ne ?
  • 0

akademik
 
Příspěvky: 79
Registrován: 26.12.2013 01:58
Reputation: 3

Re: Množství plastu

Příspěvekod Ballbutick » 09.09.2017 13:27

ale to nebude mit snad vliv na množství plastu ne?
  • 0

Ballbutick
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.08.2015 10:05
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Hrdla » 09.09.2017 13:42

Zkus postnout nějakou detailní fotku výtisku, třeba to napoví.
  • 0

Hrdla
 
Příspěvky: 15
Registrován: 10.11.2016 22:45
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Georrge » 09.09.2017 14:00

A jakou rychlostí tiskneš? Mi se tohle stávalo u PLA, když jsem to honil, teploty jsem měl na PLA taky až moc a stejně to moc nepomáhalo, tak tisknu pomaleji a je to lepší... tak jestli se PET nechová podobně? :)
  • 0

Georrge
 
Příspěvky: 19
Registrován: 22.05.2017 18:39
Bydliště: Opava
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Ballbutick » 09.09.2017 14:11

cca 40mm/s
  • 0

Ballbutick
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.08.2015 10:05
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod MichalG » 09.09.2017 14:49

tak neco vyfot ne, neco mas blbe, urcite, 260 je moc i na ABS, PET se tiskne na cca 235, jakou mas vysku vrstvy ?
  • 0

MichalG
 
Příspěvky: 83
Registrován: 28.03.2017 23:15
Reputation: 1

Re: Množství plastu

Příspěvekod zemciko » 10.09.2017 18:01

Neudrží perimetry u sebe? To mi zní jako první příznaky špatného protlačování tryskou tj problémy s ucpáváním/zadrháváním případně s ozubeným kolečkem které ještě nejsou tak výrazné aby to úplně vynechávalo...
Ale jak říkají jiné dej sem detailní fotku.
  • 0

zemciko
 
Příspěvky: 877
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Ballbutick » 10.09.2017 19:36

No trysky jsem zkousel menit. A podavaci kokecko je kalene takze se neomete... Tisknul jsem jden perimetr. Je nastaveno 0.45 a vytiskne to stenu co ma 0.39
  • 0

Ballbutick
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.08.2015 10:05
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Ballbutick » 10.09.2017 20:24

Da se to srovnat multiplierem ale me zajima co muze bejt kde spatne ze to je potreba....uz jsem se i koukal jestli struna neni duta
  • 0

Ballbutick
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.08.2015 10:05
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod MichalG » 10.09.2017 20:45

uz nam reknes jakou mas ve sliceru nastavenou vysku vrstvy ?
  • 0

MichalG
 
Příspěvky: 83
Registrován: 28.03.2017 23:15
Reputation: 1

Další

Zpět na Všeobecná problematika tisku

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků