Stránka 1 z 2

Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 13:51
od MFido
Ahoj všem ,
začínám s 3d tiskem a tak trochu si nevím rady, jak správně namodelovat zesílenou stěnu pro šroub
Tvořím v SolidWorksu,
Chtěl bych udělat jakou si násypku s Dvojtým dnem z boku dira pro šroub se zesílou stěnou a radiusem, a mezi dvojtým dnem bych chtěl žebra ( to jsem si myslel že by zvlada cura ), ale při použití skořepny nikoliv.
Jak něco takového konsturovat ?


Děkuji za radu

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 14:21
od BIGG
Ahoj,
od základu to máš špatně, tady už nic nepomůže. Prvně si to nakresli jako celek plné a potom udělej skořepinu.

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 14:55
od MFido
Zkoušel jsem to i takto vytvořit, ale jak Cura pozná kde má udělat žebra ?
Když jsem to do ní vložil, tak Skořepinu bralo jako stěny a plášti je jenom vzduch( žebra prostě neudělala )

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 15:15
od bigbejcek
Namaluj si plnou kostku a dej ji vyslicovat. Pochopíš jak to funguje.

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 16:31
od MFido
Trochu chápu jak to funguje,
Ale stále nemužu pochopit jak na to.Myslim si že se asi nechapeme.
Niže ukaži jak má vypadat nasypka, a co mi vlasně nejde.

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 16:37
od medapeta
Víc externích perimetrů.

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 16:48
od kroxigor
Není to o modelování ale o použitém sliceru. Např. viewtopic.php?f=12&t=991

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 17:36
od Remet
Mimochodem, tak me napada, umi nejaky slicer dynamicky menit pocet perimetru? Tedy v tomhle pripade, ze by na bezne steny mel 2 a na zavit sroubu treba 4...

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 18:28
od kroxigor
Většina to umí jen po vrstvách. Zatím jsem našel jen Slic3r který umožňuje měnit parametry díky funkci modifier meshes

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 18:35
od Remet
Jojo, to jsem cetl, diky. Hodne zajimava funkce... Na druhou stranu samosebou kdyz budou 4 perimetry vsude, tak se nic neskazi (jen to bude, drazsi, tezsi a pevnejsi).

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 19:26
od MFido
No v Slic3r to jde :-) děkuji ,
Ale zatím jsem nepřišel na to jak napozicovat Modifikaci do vzduchu :-D

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 19:59
od kroxigor
SolidWorks neznám, ale musí se to napozicovat vůči původnímu objektu přímo v editoru a tak vyexportovat do STL vč souřadnic (zvlášť objekt zvlášť modifikaci) Pak by to měl Slic3r spojit a umožnit modifikaci průniku obou objektů.

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 20:26
od hippo7
to: kroxigor

to umí i simplify

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 20:47
od kroxigor
Tohle jsou 2 kostky pře sebe u každé jiný proces, to není to co je modifier meshes

To by vypadalo třeba takhle (modifikace z 10% na 40% infill)
01.png

02.png

Re: Modelovaní a neb jak na to ?

PříspěvekNapsal: 19.03.2017 20:59
od hippo7
Da se tim docilit prakticky tehoz.
Kostky z lenosti jako priklad.


Sent from my iPhone using Tapatalk