Vady na modelech a jejich řešení

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod medapeta » 09.08.2018 17:15

OT.: Vyplatí se opravdu tisknout energeťák když metr stojí dvě kila ?

https://www.postavrobota.cz/Energeticky ... m-d443.htm
https://www.postavrobota.cz/Energeticky ... m-d444.htm
  • 0

Dobroser = člověk, který se snaží obohatit společnost zdánlivým konáním dobra.
Nemám rád dobrosery, zvášť ty z pod Tater, kterých se na českých diskusních forech vyrojilo jak masařek na kravinci .
medapeta
 
Příspěvky: 1455
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 4
Jen tak dál :)

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod tom666 » 09.08.2018 19:40

Next OT:
Alebo za 2,86€ :wink:
  • 0

Prusa i3 MK2s, Creality Ender-3, Anycubic i3 Mega, Sunhokey Prusa i3 Clone.
tom666
 
Příspěvky: 513
Images: 0
Registrován: 14.09.2016 17:00
Bydliště: Nitra (SK)
Reputation: 14
Jen tak dál :)

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod medapeta » 10.08.2018 09:54

Tak co lodička, povedlo se ?
  • 0

Dobroser = člověk, který se snaží obohatit společnost zdánlivým konáním dobra.
Nemám rád dobrosery, zvášť ty z pod Tater, kterých se na českých diskusních forech vyrojilo jak masařek na kravinci .
medapeta
 
Příspěvky: 1455
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 4
Jen tak dál :)

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod horamil » 10.08.2018 12:47

OT: lodičky už netiskne... nevyplatí se to :)
  • 0

horamil
 
Příspěvky: 32
Registrován: 25.07.2018 22:03
Bydliště: Neratovice
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod djgas » 10.08.2018 16:19

medapeta píše:Tak co lodička, povedlo se ?

Zkusil jsem z ABS a dobrý,pro PLA jsem osadil heat breake s teflonem ale stále se potykam s tím ze mi filament preskakuje,u ABS ani nezavahal
Obrázek
  • 0

djgas
 
Příspěvky: 20
Registrován: 18.04.2018 21:17
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod rambo » 22.09.2018 21:36

Mám teď po výměně napájecího zdroje za TDK-Lambda 600w problem, že mám špatnou kostku na Y, ostatní strany jsou celkem ok.
Zdroj jsem měnil kvůli kolísání napětí a tím problémům s povrchem, nevíte někdo prosím čím by to mohlo být? Je to tištěno z ABS Not Dead, dělá to vždy a zkoušel jsem rozsah teplot 230 - 240, drive jsem tiskl na 240 a bylo to ok.
Trysku jsem čistil. Link na fotku Y strany: https://photos.app.goo.gl/yRcGrZjb24fpTdgM7
  • 0

rambo
 
Příspěvky: 76
Images: 2
Registrován: 28.08.2017 10:27
Bydliště: Ostrava
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod stzcze » 23.09.2018 09:32

Ahoj,

muzu poprosit o nazor zkusenejsi?

ABS Gembird, tryska 0.4, vrstva 0.30 "nastavena teplota 250, predpokladam, ze na vystupu bude jina..."

Ja si myslim, ze to je zpusobene, malou teplotou.

Dekuji
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
stzcze
 
Příspěvky: 3
Registrován: 15.09.2018 19:39
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod medapeta » 23.09.2018 10:18

https://www.simplify3d.com/support/prin ... -splitting

Rychlé chladnutí objektu, nedostatečná izolace tiskového prostoru při tisku z ABS. Pomůže omezení průvanu a nastavení skriptu na konci tisku tak aby podložka déle držela teplotu a chladlo to postupně.
Jinak na blbiny tohoto typu použij raději PLA, bude to bez starostí.

Co je to za tiskárnu, není to nějaký čínský šmejd z aliexpresu ?
  • 0

Dobroser = člověk, který se snaží obohatit společnost zdánlivým konáním dobra.
Nemám rád dobrosery, zvášť ty z pod Tater, kterých se na českých diskusních forech vyrojilo jak masařek na kravinci .
medapeta
 
Příspěvky: 1455
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 4
Jen tak dál :)

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod stzcze » 23.09.2018 10:28

Dik za radu, vyzkousim.

Snad ne, Rebel 2Z...
  • 0

stzcze
 
Příspěvky: 3
Registrován: 15.09.2018 19:39
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod medapeta » 23.09.2018 10:31

Proč nevyužiješ u komerční tiskárny technickou podporu výrobce ?
https://www.clexpert.cz/3dtisk/rebel2z/
  • 0

Dobroser = člověk, který se snaží obohatit společnost zdánlivým konáním dobra.
Nemám rád dobrosery, zvášť ty z pod Tater, kterých se na českých diskusních forech vyrojilo jak masařek na kravinci .
medapeta
 
Příspěvky: 1455
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 4
Jen tak dál :)

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod tomast » 23.09.2018 10:36

Nejjednodušší jednorázové řešení bez úprav tiskárny a okolí je přidat tenkou skořápku kolem objektu (v S3D se o jmenuje Ooze shield, jinde nevím) - udrží ti teplo kolem objektu.
  • 0

tomast
 
Příspěvky: 161
Images: 1
Registrován: 20.11.2017 21:44
Bydliště: Praha
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod stzcze » 23.09.2018 10:46

Dekuji za rady, vyzkousim to.
  • 0

stzcze
 
Příspěvky: 3
Registrován: 15.09.2018 19:39
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod mgiorgio » 23.09.2018 12:30

pre trysku 0.4vyska 0.3 uz je mc tam mozes ist max vysku 0.25
  • 0

Rebel 2b 12V prerobeny z Rebel2 od P Zahradnika, 200x200
Rebel Scube 24V 300x200 novo postavene
mgiorgio
 
Příspěvky: 164
Registrován: 05.12.2015 12:52
Bydliště: Juhozapadne Slovensko (Nie Bratislava) Dunajska Streda
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod tomast » 23.09.2018 18:58

0.4/.03 = 1,33
S3D označuje jako problémový až poměr pod 1,2.
Ale je samozřejmě pravdou, že čím je poměr větší, tím lépe vrstvy drží a také se snadněji tisknou převisy přes 45°.
  • 0

tomast
 
Příspěvky: 161
Images: 1
Registrován: 20.11.2017 21:44
Bydliště: Praha
Reputation: 0

Re: Vady na modelech a jejich řešení

Příspěvekod rambo » 28.09.2018 13:31

Mám po výměně zdroje problém, vyměnil jsem čínský no-name 24V za TDK-Lambda 24V 600W a nedaří se mi vytisknout bez problému "testovací kostka", vždycky má na X a Y straně poškozené písmena, u X je to "pravá část" spodní pravé strany a u Y je to ten "střed", nevíte prosím proč? Dříve to nedělalo a tiskl jsem to z ABS Nod Dead od PM pří 240°C. Se stejným profilem jsem to tiskl i dřív a bylo to vše ok (teda až na povrch svislých stěn vlivem kolísavého napětí -> kolásání teploty extruderu).

Zdroj jsme měnil kvůli kolísání napětí.

X strana:
kostka_X.jpg


Y strana:
kostka_Y.jpg


Srorry za kvalitu fotek, ale mobil mi moc dobře nefotí a foťák nemám.
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
rambo
 
Příspěvky: 76
Images: 2
Registrován: 28.08.2017 10:27
Bydliště: Ostrava
Reputation: 0

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná problematika tisku

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků