výtisk

výtisk

Příspěvekod kraken1965 » 10.06.2018 15:17

Zdrávím cim odlepujete výtisk vetší plochy na skle s lepidlem a materiál pla.Aby se výtisk nezničil.Díky
  • 0

kraken1965
 
Příspěvky: 4
Registrován: 01.05.2018 12:53
Reputation: 0

Re: výtisk

Příspěvekod kroxigor » 10.06.2018 15:37

Lámacím nožem...
  • 0

Rebel II V33 (Marlin 1.1.x), Original Prusa i3 MK2.5 - domácí
Original Prusa i3 plus 1,75 - služební
Slic3r, Simplify3D, 123Design, TinkerCAD, SketchUP
kroxigor
 
Příspěvky: 1443
Images: 14
Registrován: 28.03.2015 21:17
Bydliště: Středočesko
Reputation: 0

Re: výtisk

Příspěvekod pepiho » 10.06.2018 16:26

Mě nejlíp funguje kombinace nože a planžety. Nejdřív pod kousek výtisku zasunu nůž a pak pod něj planžetu.

Jinak doporučuji tuto podložku. Při správně nastavené první vrstvě už to nebudeš řešit ......
https://www.aliexpress.com/item/BIQU-200-200MM-3D-Printer-Accessories-Red-Painter-Print-Bed-Tape-Print-Sticker-Build-Plate-Tape/32706275693.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dgCID7h
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
pepiho
 
Příspěvky: 25
Registrován: 11.04.2017 16:36
Reputation: 0

Re: výtisk

Příspěvekod M&A 3D tlac » 10.06.2018 19:40

buchnem sklo o zem a ostane len vytlacok, sklo potom vysavam ... je to rychle a 100 %
  • 0

www.3dtlac.xyz
3D tlač , 3D modelovanie a iné :)
M&A 3D tlac
 
Příspěvky: 160
Registrován: 07.03.2017 18:19
Bydliště: Gbely
Reputation: 0

Re: výtisk

Příspěvekod boraicho » 10.06.2018 19:54

Skus to dať po vytlačeni do mrazničky.
Robim to s PETG, a za par minut mi to odskoči od skla. Veľke plochy nedokažem odtrhnuť. Mraznička pomáha.
  • 0

boraicho
 
Příspěvky: 312
Registrován: 15.02.2016 21:36
Reputation: 0

Re: výtisk

Příspěvekod kroxigor » 10.06.2018 20:01

Je to o správném a precizním seřízení 1. vrstvy, ještě se mi nestalo, že by něco nešlo sundat.
  • 0

Rebel II V33 (Marlin 1.1.x), Original Prusa i3 MK2.5 - domácí
Original Prusa i3 plus 1,75 - služební
Slic3r, Simplify3D, 123Design, TinkerCAD, SketchUP
kroxigor
 
Příspěvky: 1443
Images: 14
Registrován: 28.03.2015 21:17
Bydliště: Středočesko
Reputation: 0

Re: výtisk

Příspěvekod zemciko » 11.06.2018 20:49

Používám širokou špachtli. Má tak 1,5mm tlustý plech a horní hranu mám sraženou do poloviny. Pak stačí jen na vhodném místě podlepnout to pod výtisk, třeba kladívkem.
  • 0

zemciko
 
Příspěvky: 1105
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0

Re: výtisk

Příspěvekod vitaka » 12.06.2018 09:54

Na sklo dávám jednu vrstvu lepidla Herkules (tyčinkové) a výtisk jde většinou odtrhnout rukou. Pokud ne tak opatrně odlamovacím nožem, nejlépe od nějakého rohu. Stačí opatrně podebrat a výtisk odskočí. Funguje mi to na PLA a PET-G.
  • 0

vitaka
 
Příspěvky: 61
Registrován: 10.02.2016 22:27
Bydliště: Velké Opatovice
Reputation: 0

Re: výtisk

Příspěvekod medapeta » 12.06.2018 11:56

Na PLA už pouze https://www.na3d.cz/p/3669/podlozka-biqu a nůž na koberce. Žádné patlání jak za krále klacka.
  • 0

-------------------------------------------------------------------
Rebelix X2, Rebel II HD, Rebel IIC 250x300x300
A asi dvacet opravdu hodně velkých tiskáren v práci.
medapeta
 
Příspěvky: 1348
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 9


Zpět na Všeobecná problematika tisku

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník