Množství plastu

Re: Množství plastu

Příspěvekod Ballbutick » 10.09.2017 21:29

0.2mm
  • 0

Ballbutick
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.08.2015 10:05
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod vitbauer » 11.09.2017 05:05

Ballbutick píše:cca 40mm/s

Sniž rychlost / vyzkoušej to naslicovat v jiném sliceru. PET-G od PM tisknu na 250°C rychlostí do 30 mm/s. Zkontroluj, zda nemáš cokoliv povolené na extruderu, výšku trysky nad stolem atd.
  • 0

Rebel II: HotEnd: E3Dv6 d0.4 mm, heated bed: MK3 ALU + sklo + Ultem PEI, ložiska: LM8UU MTM, osa Z: M5, HW: Arduino MEGA 2560 R3 + Ramps 1.4 + DRV8825, firmware: Repetier 0.92.9
vitbauer
 
Příspěvky: 81
Images: 2
Registrován: 07.01.2017 14:31
Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod akademik » 11.09.2017 09:01

.. a hlavne zkontroluj jestli nemas zadrenej heatbreak, takhle se taky projevuje zapecena teflonova trubicka - nahratou tryskou musi jit rukou volne protlacit filament..
  • 0

akademik
 
Příspěvky: 119
Registrován: 26.12.2013 01:58
Reputation: 3

Re: Množství plastu

Příspěvekod Ballbutick » 11.09.2017 22:56

Zkontroloval jsem podavac, teflon,zkousel jsem jet pomalu, i tisk pla.. A proste ta stena ma porad cca 0.4 misto 0.45..
Motor extruderu vypada ze jde hladce bez preskoceni...
  • 0

Ballbutick
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.08.2015 10:05
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod zemciko » 12.09.2017 09:45

Šířka housenky je dána výškou vrstvy, pusuvem a podáváním materiálu. Pevné látky a kapaliny jsou teoreticky nestlačitelné takže objem toho co protlačíš ven a té vrstvy co tam namázneš prostě musí sedět. Vytlač třeba 100mm filamentu a změř jak velkou housenku ti to vyrobí a jaký má průměr a uvidíš.
  • 0

zemciko
 
Příspěvky: 993
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Ballbutick » 13.09.2017 11:03

Zkoušel jste to někdo měřit? jestli když vše funguje jak má jestli je perimetr skutečne 0,45 když to je nastavené ve sliceru?
  • 0

Ballbutick
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.08.2015 10:05
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod zemciko » 13.09.2017 13:14

A co myslíš tím perimetrem? Mimochodem něco jiného je průměr trysky něco jiného je průměr protlačeného plastu (ten třeba závisí i na délce konce trysky) a něco jiného je šířka naneseného materiálu. Pokud je seřízená tiskárna jak má tak mi to sedí a nematlá to ani nevynechává, přesně jak ve sliceru...
  • 0

zemciko
 
Příspěvky: 993
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Vlado » 13.09.2017 13:17

mal som podobny problem... tu som to aj nazorne ukazal.. PETG my nedrzali perimetre spolu... ked pozries kusok dalej tak tam je aj odpoved... odvtedy my to slape ako hodinky... :) viewtopic.php?f=49&t=1064&p=18798#p18798
  • 0

Vlado
 
Příspěvky: 29
Registrován: 08.11.2015 17:17
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Ballbutick » 13.09.2017 14:39

zemciko píše:A co myslíš tím perimetrem? Mimochodem něco jiného je průměr trysky něco jiného je průměr protlačeného plastu (ten třeba závisí i na délce konce trysky) a něco jiného je šířka naneseného materiálu. Pokud je seřízená tiskárna jak má tak mi to sedí a nematlá to ani nevynechává, přesně jak ve sliceru...


myslím tím jednu stěnu(šířku matroše za tryskou)
  • 0

Ballbutick
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.08.2015 10:05
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod Ballbutick » 13.09.2017 14:44

Vlado píše:mal som podobny problem... tu som to aj nazorne ukazal.. PETG my nedrzali perimetre spolu... ked pozries kusok dalej tak tam je aj odpoved... odvtedy my to slape ako hodinky... :) viewtopic.php?f=49&t=1064&p=18798#p18798



no zkusím to.. přiznám se že dělat stěnu menší než trysku by mě teda nenapadlo ...
  • 0

Ballbutick
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.08.2015 10:05
Reputation: 0

Re: Množství plastu

Příspěvekod medapeta » 13.09.2017 14:53

No vidíš :D
  • 0

Používám: HotEndy E3D, ložiska Igus Drylin, pružné spojky, heated bed MK3 ALU s ULTEM PEI povrchem
Tisknu na: Rebelix X2, Rebel II HD, Rebel IIC 250x300x300
medapeta
 
Příspěvky: 1118
Images: 57
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 9

Předchozí

Zpět na Všeobecná problematika tisku

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník