Stránka 2 z 4

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 29.06.2015 07:30
od LLB
Tu chaotičnost potvrzuju, ale spíš mi přijde, že se to snaží dělat kvůli rovnoměrnějšímu chlazení. Ale zase na druhou stranu mi z toho lezou tisky daleko lepší než ze sliceru, tam jsem se to prostě nenaučil..

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 29.06.2015 21:46
od Baisop
Ano je to někdy velmi chaotické. Třeba takové brim kolem modelu, někdy to jde z okraje k tisknutému objektu, u jiného modelu to jde naopak a u jiného to dokonce tiskne na přeskáčku (krajní okraj->vnitřní okraj->střed brimu). Ale i přesto to tiskne slušně. Možná časem tento problém vyřeší.

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 29.06.2015 21:53
od flyhawk
Mám z toho rovnaký pocit. Tlačiaren je akoby viacej rozlietaná aj keď výsledok mi príde zatial porovnateľný zo slic3rom... Super je to ako ukazuje čo kde a ako a na čo má vplyv. Troška mi chýba viacej možností nastavovania rýchlostí ako je v slic3r...tu zadáva človek stále % zo základnej rýchlosti... Uvidíme kam sa pohnú dalej...

Odoslané z MI 3W pomocou Tapatalku

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 29.06.2015 22:06
od Baisop
Tak ono slic3r existuje už více jak 3 roky, craftware pouze rok. Podle mého za daný čas vytvořili dobrý slicer.

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 30.06.2015 07:20
od flyhawk
Áno to určite. Je to prehladnejšie a verím že časom to určite zlepšia... Keby tak niekto chcel spraviť aj to aby sa dalo nastaviť akým spôsobom ( odkiaľ) má začať plniť vrstvy, či začínať perimeter bolo by ešte lepšie... Toto mi stále chýba v akom koľvek softwary na generovanie G-code pre 3D tlačiarne.... Asi jediný to mal tuším Skeinforge, ale v ňom som zľahka stratený... :)

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 30.06.2015 08:23
od LLB
tak zase ma takovy věci jako nastavení úrovně prvni vrstvy, takze nemusím nastavovat osu z mechanicky, ale postupně snižovat softwarove.. což jsem ve sliceru nenašel.

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 30.06.2015 08:56
od flyhawk
Tak ono pod Endstop sa nedostaneš softwarovo tak či tak... V slic3r-u si vieš nastaviť offset na "Z" ose. Takže sa Ti ku každému Z pripočítava daná hodnota a tým sa vlastne celý model ako keby nadvihne. Pužívam to vtedy keď mením sklá a pod... Každé má trošku iné výšky :)

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 01.07.2015 08:10
od Supiluliumas
flyhawk píše:Keby tak niekto chcel spraviť aj to aby sa dalo nastaviť akým spôsobom ( odkiaľ) má začať plniť vrstvy, či začínať perimeter bolo by ešte lepšie...


Nevím, jestli myslíme to samé, ale já jsem tam našel, že je možné určit pořadí tisku Advance- Drawing order- a spousta možností co pojede dříve

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 01.07.2015 08:34
od flyhawk
Supiluliumas píše:Nevím, jestli myslíme to samé, ale já jsem tam našel, že je možné určit pořadí tisku Advance- Drawing order- a spousta možností co pojede dříve


Ak je to to čo si myslím ( neviem si to teraz pozrieť, nie som na kompe kde mám Craftware nainštalovaný) tak tam bolo len určenie poradia, či perimetry prvé, alebo infill, či vnútro, potom vonkajšok a potom infilll. Myslím že to je to čo hovoríš ty.

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 01.07.2015 20:49
od Supiluliumas
Ano to jsem myslel.

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 07.07.2015 20:30
od Baisop
Ohledně nastavení odkud má začít plnit vrstvy, v CraftWare to myslím je. Je to myslím Source direction (Random, North, South, atd.) v Advanced. Bohužel ve verzi 1.10 beta toto nastavení přestalo fungovat. Co jsem se dočetl tak ve verzi 1.08 a snad i v 1.09 toto nastavení funguje. Snad to v další verzi opraví.

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 13.08.2015 08:35
od Baisop
Včera Craftunique vydali novou verzi Craftware 1.11 beta. Co je v ní nového:
1. Podpora multicore -> mnohokrát rychlejší slicování
2. Možnost načítání vícero modelů najednou, už není potřeba vkládat každý samostatně, stačí v okně označit a vložit.
3. Snížení zaplnění pamětí v Object mode a Gcode prohlížeči, dále možnost zvolení Rendering API a to buď OpenGL nebo DirectX
4. Asociace souborů
5. Oprava bugů a to (podle mého hlavního) zvolení kde má začínat perimetr (Source direction) a další.
6. Nově podpora Vase (perimetr není spiráloví, pouze není výplň a horní uzavření)
7. Nově možnost vypnutí mikro-přesunů (micro-travels) u plné výplně
Schránka-2.png
Schránka-2.png (197.57 KiB) Zobrazeno 8440 krát
Schránka-3.png
Schránka-3.png (190.75 KiB) Zobrazeno 8440 krát

8. Ještě nějaké další vylepšení ve sliceru (to co mi nevidíme)

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 14.08.2015 19:32
od Supiluliumas
Ad1: opravdu rychlé. S mým šestijádrem doslova okamžik.
Ad2: docela mi to chybělo, takže super.
Další teprve testuji nebo neřeším. Už ani v ničem jiném nedělám. Tohle mi sedí.

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 14.08.2015 19:57
od Baisop
Ještě se podívej do Options na nastavený počet jader, já mám 4 jádro a po instalaci tam mám nastaveno 3 jádra, tak jestli je tam nemáš náhodou taky, pak bys využíval jenom polovinu procesoru, což by byla u 6 jádra škoda.

Re: CraftWare - generátor G kódu

PříspěvekNapsal: 17.08.2015 13:37
od Supiluliumas
Mám tam nastaveno 64. Už to bylo defaultně. Před optimalizací pokud to trvalo třeba deset vteřin tak teď je to během dvou hotové. Když jsem s tím poprvé slicoval malý díl, nepostřehl jsem že už to proběhlo a myslel jsem že to byla nějaká chyba a tak jsem slicoval znovu, než mi došlo že už to je :-).