Tisk šikmých ploch

Tisk šikmých ploch

Příspěvekod BlackRather » 26.12.2016 10:38

Zdravím, chtěl bych poprosit o radu ohledně tisku šikmých ploch. Mám novou tiskárnu Rebel II, doufám že už zkalibrovanou :) ale nemůžu vytisknout žádnou šikminu, výtisky, které jsou kolmé k podložce to zvládá dá se říci bez chyby, pokud je na výtisku ale šikmina typu že se výtisk odspodu rozevírá, klidně i málo, pár stupňů, takže to na podpory není ani náhodou tak nastane problém. Horní vrstva po obvodu se začne zvedat a tisk končí. Tisknu zatím z PLA a ofuk mám zapnutý. Děkuji za tipy.
BlackRather
 
Příspěvky: 6
Registrován: 06.12.2016 13:12
Reputation: 0

Re: Tisk šikmých ploch

Příspěvekod boraicho » 26.12.2016 12:23

lepšie fukať, pomalšie tlačiť, možno trochu ubrať teplotu.

ak maš novy rebel tak maš na ventilatore ofuku namontovany aj ten "trychyr"?
boraicho
 
Příspěvky: 165
Registrován: 15.02.2016 21:36
Reputation: 0

Re: Tisk šikmých ploch

Příspěvekod BlackRather » 26.12.2016 13:09

Aha, no tak trychtýř nemám to je fakt, tisknu na teplotu 200°C. Teďkom zkouším z ABS a to vypadá slušně :). Rychlosti přikládám v příloze.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
BlackRather
 
Příspěvky: 6
Registrován: 06.12.2016 13:12
Reputation: 0

Re: Tisk šikmých ploch

Příspěvekod Juraj » 26.12.2016 13:31

Trysku a vysku vrstvy mas aku?
Juraj
 
Příspěvky: 38
Registrován: 19.02.2016 21:59
Reputation: 0

Re: Tisk šikmých ploch

Příspěvekod BlackRather » 26.12.2016 13:40

Trysku mám 0.4 mm a výšku vrstvy 0.2 mm. Zkoušel jsem i výšku 0.3mm ale to bylo spíše horší.
BlackRather
 
Příspěvky: 6
Registrován: 06.12.2016 13:12
Reputation: 0

Re: Tisk šikmých ploch

Příspěvekod Juraj » 26.12.2016 13:53

Mozno este potom na tom pla znizit teplotu. Istu dobu som bez ofuku tlacil pla filamentum na 190 stupnov. Na pla treba poriadne fukat a musi to ist. Pripadne vyskusat tlacit dva rovnake objekty dalej od seba.
Juraj
 
Příspěvky: 38
Registrován: 19.02.2016 21:59
Reputation: 0

Re: Tisk šikmých ploch

Příspěvekod hippo7 » 26.12.2016 14:01

Uber na rychlosti infilu a radne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
hippo7
 
Příspěvky: 40
Registrován: 31.03.2016 09:28
Reputation: 0

Re: Tisk šikmých ploch

Příspěvekod BlackRather » 28.12.2016 11:20

Už se to celkem daří i když spíše z ABS, jenom jsem hledal ten ,,trychtýř,, jako model a nemohu ho nikde najít. Neporadil by někdo kde ho hledat? Zepředu kde fouká ventilátor je to lepší než ,,vzadu,, za tryskou kde už to tak dobře nefouká. Děkuji

EDIT: Už jsem si ho vymodeloval, děkuji
BlackRather
 
Příspěvky: 6
Registrován: 06.12.2016 13:12
Reputation: 0


Zpět na Slic3r

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků