Tisk jehlanu/kuželu

Re: Tisk jehlanu/kuželu

Příspěvekod medapeta » 27.09.2016 09:29

Tiskni PLA na 185 stupňů a je to bez čekání ;-) Jinak silnější zdroj, izolace heatbedu a hlavně výměna součástek na ramps. Ty motory tam mohly jet 20 let, pak už ani japan nezabere. Sada Microcon motorů stojí litr, to bych zvážil. Stolky si nechávám pálit v Praze laserem, naprostá přesnost se hodně odráží na pohyblivosti stolku, vůlích a následně na kvalitě výtisků. Ložiska bych pro začátek vzal od Dana plastová, ty fungují dobře a je to za pár kaček.
Používám: HotEndy E3D, ložiska Igus Drylin, pružné spojky, heated bed MK3 ALU s ULTEM PEI povrchem
Tisknu na: Original Prusa i3 MK2, Rebelix X2, Rebel II HD, Rebel II.b
medapeta
 
Příspěvky: 529
Images: 58
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 9

Re: Tisk jehlanu/kuželu

Příspěvekod mig01 » 27.09.2016 11:00

Třeba na to vse dojde. Zkusím to nejdříve rozeběhnout s tim co mam. Je to přeci jenom bastl a co kus to originál tak to bude chtít trochu casu. PLA mam taky tak zkusím o to. Ještě jednou probehnu kalibraci a tentokrát precizněji.
mig01
 
Příspěvky: 59
Registrován: 04.08.2015 13:18
Reputation: 0

Re: Tisk jehlanu/kuželu

Příspěvekod poutnik » 27.09.2016 11:03

doporučuju 2 až 3 skla, můžeš je pak točit. Trochu se zkrátí doba "prostoje" mezi tisky (i když druhé sklo se taky bude nějakou dobu zahřívat)...
poutnik
 
Příspěvky: 89
Images: 4
Registrován: 06.01.2016 14:22
Bydliště: Brněnsko
Reputation: 0

Re: Tisk jehlanu/kuželu

Příspěvekod mig01 » 27.09.2016 15:00

No to mě nenapadlo i když teď si vzpomínám, že jsem to taky někde četl. Jinak mě baví si s tím hrát, ale ten čas. No proběhnu znovu kalibraci, stáhnul jsem nějaký konfig zde z fóra na Slicer (diskutující psali, že jim bez úprav teplot fungoval na první dobrou). Ofuk zatím vyřeším jenom ventilátorem bez vedení vzduchu, vyzkouším i PLA. Ono se to nějak podá. Chce to holt zkoušet, zkoušet a zkoušet a pořádně si to osahat...
mig01
 
Příspěvky: 59
Registrován: 04.08.2015 13:18
Reputation: 0

Re: Tisk jehlanu/kuželu

Příspěvekod mig01 » 27.09.2016 22:03

Tak už asi vím kde jsem dělal chybu. Jednak jsem tisknul vrstvou 0.25 a pak jsem měl nastavený 3 perimetry. No a to u menších objektů (klíčenka atd.) nedělá dobře, protože tam prakticky není žádná výplň a plast nemá kam utéct (takže korekce chyb nulová pokud tiskárna není ještě na 100% nastavena a předpokládám, že 100% výplň na celý větší objekt je dost náročné nastavit, aby to nebylo ani málo ani moc). Nyní jedu 0.2mm a 2 perimetry a je to znát. Už to tiskne o dost lépe.

Ještě dořešit ten ofuk. To co mám na menší věci moc dobré není jak se tu psalo. Spíš by to chtělo nějakou štěrbinu ze dvou stran (dva ventilátory). http://www.thingiverse.com/thing:780379. Měl by to tu mít uživatel "medapeta". Jak ti to funguje? Koukám, že jsi tu na toto vlákno reagoval.
mig01
 
Příspěvky: 59
Registrován: 04.08.2015 13:18
Reputation: 0

Re: Tisk jehlanu/kuželu

Příspěvekod medapeta » 28.09.2016 07:45

Funguje to skvěle na obou Rebelech a rád bych něco podobného nacpal i na Rebelixe který teď roste. Jeden Rebel jede výhradně PET na díly a druhý spíš pohledové věci z PLA. Jinak není od věci pokud si to člověk nepamatuje nebo mu to nedělá slicer sám použít nějaký RepRap kalkulátor, např.: https://nathan7.eu/stuff/RepRapCalculat ... lator.html
Používám: HotEndy E3D, ložiska Igus Drylin, pružné spojky, heated bed MK3 ALU s ULTEM PEI povrchem
Tisknu na: Original Prusa i3 MK2, Rebelix X2, Rebel II HD, Rebel II.b
medapeta
 
Příspěvky: 529
Images: 58
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 9

Předchozí

Zpět na Slic3r

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník