Slic3r 1.2.9 male diry

Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod crown » 24.06.2016 23:37

Ahoj,

dneska jsem konecne nasel, co s tim. Slic3r 1.2.9 se pry oproti starsim verzim lisi, ze ma vypnutou automatickou XY Compensation v default nastaveni.
Vyplnil jsem do XY Compensation -0.2 mm (mam trysku 0.4, takze jeji polovinu) a najednou se mi vytiskla soucastka s presne velkymi dirami. Tak doufam, ze jsem to tim vyresil.
crown
 
Příspěvky: 194
Registrován: 08.11.2015 09:30
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod Pepe_Lopez » 25.06.2016 13:36

Ještě mě (a možná některý další) zkus nasměrovat kde to je, kde se to nastavuje. Dík.
Rebel II v27 + tuning (Marlin) - domácí
Rebel II JRC HD (Repetier) - pracovní
Pepe_Lopez
 
Příspěvky: 108
Registrován: 25.05.2014 23:07
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod Otomar » 25.06.2016 14:22

A co vnejsi rozmery dilu?
Otomar
 
Příspěvky: 394
Images: 0
Registrován: 20.12.2014 11:24
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod blackjack220 » 25.06.2016 14:28

Pepe_Lopez píše:Ještě mě (a možná některý další) zkus nasměrovat kde to je, kde se to nastavuje. Dík.

V nastavení Slic3r 1.2.9 to mám v kartě Print setting -> Advanced a dole Other. Položka "XY Size Compensation.
Rebel 2 HD, firmware Repetier 0.92v9
blackjack220
 
Příspěvky: 119
Registrován: 10.11.2015 21:02
Bydliště: Plzeň
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod crown » 25.06.2016 14:29

je to ve slic3ru 1.2.9 v sekci advanced dole (treti polozka odspodu)

vnejsi rozmer se take zmensil zhruba o dvojnasobek te polozky (0.4 mm u me). Pedtim to bylo nepatrne vetsi nez melo byt, ted nepatrne mensi. Otazka je, jestli by clovek nemel nejdriv nastavit toto a teprve potom zkalibrovat vnejsi rozmery.

U kulatych mensi rozmer muzu protahnout vrtakem, ale ted tisknu drzak, do ktereho se zasune hlinikovy U profil. Teprve s timto nastavenim se tam opravdu da natesno zasunout.
Jeste s tim budu testovat.
crown
 
Příspěvky: 194
Registrován: 08.11.2015 09:30
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod blackjack220 » 25.06.2016 14:39

To by ale znamenalo, že při změně sliceru (např. Cura) bych musel dělat novou kalibraci a nastavovat do EEPROM jiný počet kroků. Mám za to, že tyto hodnoty jsou závislé na konstrukci (přesnost stavby a vůle) by měly být nezávislé na použitém sliceru.
Rebel 2 HD, firmware Repetier 0.92v9
blackjack220
 
Příspěvky: 119
Registrován: 10.11.2015 21:02
Bydliště: Plzeň
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod crown » 25.06.2016 14:44

Zkus to u sebe a zmer vysledek. Treba to u tebe vyjde lepe.
crown
 
Příspěvky: 194
Registrován: 08.11.2015 09:30
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod boraicho » 25.06.2016 19:22

jak se kalibruje tiskarna? vytlači se skusebni 10cm kus, a zmera šublerou či je dosť presne?
boraicho
 
Příspěvky: 169
Registrován: 15.02.2016 21:36
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod crown » 19.07.2016 11:42

Vyrobil jsem si kalibracni model a zkusil ho vytisknout. Dosazene rozmery napisu za chvili v dalsim prispevku.
Mohl by to prosim zkusit vytisknout nekdo s dobre zkalibrovanou tiskarnou a zmerit jeho dosazene vysledky?

Rozmer vytisku je 5 cm * 2 cm
Diry/vystupky jsou tam vzdy kulate a hranate, rozmery 10, 6, 5, 4, 3, 2, 1 mm

kalibracni_model.stl
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
crown
 
Příspěvky: 194
Registrován: 08.11.2015 09:30
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod crown » 19.07.2016 12:02

A tady je muj vysledek.

Rozmery celeho vytisku jsem zmeril:
ten s dirami:
sirka 50.0 mm
vyska 20.0 mm

velikost hranatych der:
9.9 x 9.8 mm
5.8 mm
4.9 mm
4.1 mm
3.0 mm
2.0 mm
1.1 mm

velikost kulatych der:
9.9 mm
5.8 mm
4.7 mm
3.8 mm
3.0 mm
2.0 mm
1.0 mm

ten s vystupky
sirka - 49.7 mm
vyska - 19.8 mm

hranate vystupky:
9.6 mm
5.5 mm
4.5 mm
3.6 mm
2.6 mm
2.0 mm
ten 1mm chybi

kulate vystupky:
9.4 mm
5.5 mm
4.4 mm
3.4 mm
2.5 mm
1.4 mm
ten 1mm chybi

Material ABS, tryska 0.4, xy compensation -0.2

Tady obrazky:

nad.jpg


vdle.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
crown
 
Příspěvky: 194
Registrován: 08.11.2015 09:30
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod medapeta » 19.07.2016 12:50

To jsi plácal z moduritu ? :-)
Používám: HotEndy E3D, ložiska Igus Drylin, pružné spojky, heated bed MK3 ALU s ULTEM PEI povrchem
Tisknu na: Original Prusa i3 MK2, Rebelix X2, Rebel II HD, Rebel II.b
medapeta
 
Příspěvky: 554
Images: 58
Registrován: 31.05.2016 22:14
Bydliště: Praha
Reputation: 9

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod crown » 19.07.2016 14:18

ono je to hodne male a navic tu cast s dirami jsem udelal omylem sikmo, proto jsou tam ty stupne. Taky to jede na velkou rychlost, uplacalo to asi za pul hodky.
Ja bych prave rad videl jak to same vypada u nekoho, kdo ma tiskarnu i slicer perfektne nastaveny.
crown
 
Příspěvky: 194
Registrován: 08.11.2015 09:30
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod bv9 » 19.07.2016 17:40

Tak mě píše Slic3r něco přes 18minut. Tak schválně nahodím tiskárku a probnu to :-)
REBEL II HD od JRC, Repetier-host V1.0.6.
bv9
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.03.2016 17:48
Bydliště: Břeclav
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod bv9 » 19.07.2016 18:52

Tak jsem to testnul, ale nejsem žádný velký tiskař. Jenom je mi záhadou, proč v reálu to vypadá lépe než na fotkách :?:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil bv9 dne 19.07.2016 20:01, celkově upraveno 1
REBEL II HD od JRC, Repetier-host V1.0.6.
bv9
 
Příspěvky: 115
Registrován: 22.03.2016 17:48
Bydliště: Břeclav
Reputation: 0

Re: Slic3r 1.2.9 male diry

Příspěvekod boraicho » 19.07.2016 19:28

ani tie kulate diery a vystupky v návrhu niesu kulate, prečo?
boraicho
 
Příspěvky: 169
Registrován: 15.02.2016 21:36
Reputation: 0

Další

Zpět na Slic3r

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník