Nastavení šířky extruze

Nastavení šířky extruze

Příspěvekod mbrazdil » 30.07.2019 13:21

Zdravím Vás,

chtěl jsem se zeptat, zda někdo zkoušel nastavovat parametr Nastavení tisku -> Pokročilý -> Šířka extruze. Ve výchozím stavu je tam nastavena hodnota 0.45, ale pokud tam nastavím hodnotu 0.1, zvládne to vytisknou? Je to pro tisk vůbec reálné?
  • 0

mbrazdil
 
Příspěvky: 14
Registrován: 18.11.2015 08:03
Reputation: 0

Re: Nastavení šířky extruze

Příspěvekod Rebel » 30.07.2019 14:50

pokud máš trysku 0,1 tak jo, ale s 0,4 či 0,3kou těžko.
  • 0

Dan - Rebel ? ;) - http://rebelove.org - Nevyzkoušíš = nevíš - Rebel I-III, Rebel sCUBE, Anycubic i3 MEGA, Anycubic - Kossel Mini, Anycubic Photon ! Pro STL přílohy použij čudlík "UMÍSTIT DO PŘÍSPĚVKU" !
Rebel
 
Příspěvky: 3635
Images: 243
Registrován: 12.08.2013 11:44
Bydliště: HK.......není Hong Kong :D
Reputation: 101
Zasloužil bys asi medajli :) Nebo jsi admin :D

Re: Nastavení šířky extruze

Příspěvekod kroxigor » 30.07.2019 16:20

Lze mírně ubrat šířku extruze >> slicer pak vykreslí třeba tenké písmo, či tenčí stěny, ale je potřeba to pak dohnat přidáním extruze ... viz vysvětlení s ukázkou (sice to je pro S3D, ale víceméně to platí pro všechny slicery)

phpBB [video]
  • 0

Rebel II V33 (Marlin 2.0.x), "Anikubík" Kossel Linear Plus (Marlin 1.1.x) - domácí
Original Prusa i3 plus 1,75, Original Prusa i3 MK3 - služební
PrusaSlicer2, Simplify3D, TinkerCAD, FreeCad, OnShape
kroxigor
 
Příspěvky: 1664
Images: 14
Registrován: 28.03.2015 21:17
Bydliště: Středočesko
Reputation: 20
Asi budeš docela dobrej :D

Re: Nastavení šířky extruze

Příspěvekod tomast » 30.07.2019 21:03

Nastavit to jde, ale skutečnou šířku 0,1 tím nezískáš.
Já to v S3D používám, pokud chci hladší povrch horní vrstvy bez škvír - jednotlivé linky budou nanášeny daleko těsněji u sebe s odpovídajícím menším množstvím materiálu.
Ale méně než 50% průměru trysky nenastavuju.
  • 0

tomast
 
Příspěvky: 271
Images: 1
Registrován: 20.11.2017 21:44
Bydliště: Praha
Reputation: 0

Re: Nastavení šířky extruze

Příspěvekod Wolferine » 27.11.2019 16:01

S 0,4 tryskou radeji minimalne 0,2 ale bacha vyska vrstvy musi byt mensi....
  • 0

Wolferine
 
Příspěvky: 1
Registrován: 27.11.2019 13:53
Reputation: 0


Zpět na Slic3r

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník