Infil

Infil

Příspěvekod pepiho » 17.06.2017 19:09

Nesetkal jste se někdo s přeplňováním infilu při tisku ? Tisknu si krabičku o síle stěny 1.5 mm, tiskárna jede vnitřek, vnějšek, obě vrstvy jsou krásně rovný, potom do něj tiskárna narve tolik infilu, že se vytvoří hrbolky materiálu. Při další vrstvě po těchto vrcholcích skáče tryska a povrch stojí za prd.
Když infil vypnu, je vše ok, ale mezi vrstvami je mezera :D
Používám sli3r, zkoušel jsem různě měnit rychlosti, celkové množství materiálu v repetieru , ale bez výsledku.
Vylučuji kroky, motory, hotend,..... je to jen u infilu.
Materiál je PLA, tiskárna Rebel II HD.

Předem děkuju.
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
pepiho
 
Příspěvky: 12
Registrován: 11.04.2017 16:36
Reputation: 0

Re: Infil

Příspěvekod kroxigor » 17.06.2017 20:11

To vypadá na Slic3r 1.2.9
známej bug v přeplňování gapinfilu
  • 0

Rebel II HD V32 (Marlin 1.1.x) - domácí
Original Prusa i3 plus 1,75 - služební
Slic3r, Simplify3D, 123Design, TinkerCAD, SketchUP
kroxigor
 
Příspěvky: 1249
Images: 14
Registrován: 28.03.2015 21:17
Bydliště: Středočesko
Reputation: 0

Re: Infil

Příspěvekod zemciko » 18.06.2017 11:33

Na fotce teda není nic vidět (kromě struktury dřeva). Ale jak říká kolega stáhl bych poslední verzi slic3ru "pe" a zkusil jestli to dělá totéž.
  • 0

zemciko
 
Příspěvky: 949
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0

Re: Infil

Příspěvekod pepiho » 18.06.2017 19:58

Děkuju za radu , když to slicnu v Cura tak je to v pohodě. Dneska jsem si stáhnul poslední Průšův Slic3r a zítra to s ním schválně průbnu.
  • 0

pepiho
 
Příspěvky: 12
Registrován: 11.04.2017 16:36
Reputation: 0

Re: Infil

Příspěvekod vitaka » 19.06.2017 05:43

Já bych přidal víc perimetrů. Nebude to přeplňovat a tisk bude rychlejší.
  • 0

vitaka
 
Příspěvky: 49
Registrován: 10.02.2016 22:27
Bydliště: Velké Opatovice
Reputation: 0

Re: Infil

Příspěvekod vitbauer » 19.06.2017 06:57

vitaka píše:Já bych přidal víc perimetrů. Nebude to přeplňovat a tisk bude rychlejší.

Jenže to není řešení, když je třeba tisknout stěny tloušťky přibližně 3x průměr trysky.
  • 0

Rebel II: HotEnd: E3Dv6 d0.4 mm, heated bed: MK3 ALU + sklo + Ultem PEI, ložiska: LM8UU MTM, osa Z: M5, HW: Arduino MEGA 2560 R3 + Ramps 1.4 + DRV8825, firmware: Repetier 0.92.9
vitbauer
 
Příspěvky: 74
Images: 2
Registrován: 07.01.2017 14:31
Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
Reputation: 0

Infil

Příspěvekod Prometheuss » 02.07.2017 20:20

Jaké máš rychlosti, teploty?
  • 0

Naposledy upravil Prometheuss dne 02.07.2017 20:23, celkově upraveno 1
Prometheuss
 
Příspěvky: 8
Registrován: 05.12.2016 11:55
Reputation: 0

Re: Infil

Příspěvekod Prometheuss » 02.07.2017 20:22

A co tisknout jen jeden perimetr a infil nechat na cca 90%?
To by mělo vyplnit a nepřetékat. Ve slic3r jde samostatně nastavit množství infil. Tak ho hodně uber. Ostatně já používám Simplify3D. Je to drahý, ale takovýhle věco vůbec něřeším. Stačí jen vychytat správnou teplotu a doladit extruzi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

Prometheuss
 
Příspěvky: 8
Registrován: 05.12.2016 11:55
Reputation: 0


Zpět na Slic3r

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron