přeruší se spojení po USB

přeruší se spojení po USB

Příspěvekod lubosh » 30.05.2015 20:10

Ahoj,
mám záhadu (pro mne:-):
V dílně mám jen jednu zásuvku a z ní mám na prodlužovačce počítač i tiskárnu.
Tiskárna jede skvěle, ale když zapnu nebo vypnu další spotřebič (lampičku, nabíječku, cokoli), tak se okamžitě zastaví tisk. Musím dát v Repetieru odpojit a znovu připojit, pak zase jede, bohužel tisk je ztracen.
Nevíte, co pomůže? Přemýšlel jsem nad UPS, ale nevím, nejsem elektrikář.
Z SD karty to jede bez problémů.
Díky.
Luboš
  • 0

lubosh
 
Příspěvky: 1101
Registrován: 19.11.2014 16:42
Bydliště: Praha 10
Reputation: 12
Jen tak dál :)

Re: přeruší se spojení po USB

Příspěvekod Car » 30.05.2015 20:43

že by přepěťová ochrana ?
  • 0

Konstrukce Prusa i2 ,Rebel 2 ,PEEK hotend 3mm i 1,75mm vlastní výroba ,Marlin , Ramps 1.4 ,motory Microcon SX17 -0905 ,KISSlicer64
Car
 
Příspěvky: 662
Registrován: 28.04.2014 23:13
Bydliště: Olomouc
Reputation: 0

Re: přeruší se spojení po USB

Příspěvekod horazl » 30.05.2015 21:09

Tak ta záhada není jen u Tebe.

U předchozí tiskárny se mi stejně jako Tobě po zapnutí lustru (ne vždy) také přerušoval tisk. Bohužel se mi nepodařilo přijít na kloub této věci. Měnil jsem USB káblík za kratší i lepší, předělával elektroinstalaci tiskárny (výměny součástek), ... .
Osobně se domnívám, že příčinou byla některá ze součástek na Arduinu (jestli ne přímo Atmel) citlivější na tyto výkyvy v síti.

Nyní mohu s novu elektronikou zapnout co chci a nic se nestane. Moc sem Ti neporadil, ale aspoň víš, že v tom nejsi sám :)
  • 0

horazl
 
Příspěvky: 72
Images: 5
Registrován: 12.08.2013 15:00
Bydliště: Zlín
Reputation: 0

Re: přeruší se spojení po USB

Příspěvekod lubosh » 30.05.2015 21:34

Světlo mám na jiném okruhu, to mi to naštěstí nedělá.
Jen spotřebiče ze zásuvky.
Díky za informaci, chystal jsem se také k výmněně USB kabelu.
Arduino mám ještě jedno nové, tak to zkusím, až bude čas.
Luboš
  • 0

lubosh
 
Příspěvky: 1101
Registrován: 19.11.2014 16:42