Nastavení sliceru -> nespečený perimetr

Nastavení sliceru -> nespečený perimetr

Příspěvekod 731mat » 01.11.2017 22:02

Ahoj,
prosím o radu, nespéká se mi perimetr. Trysku mám 0.4 a výšku vrstvy mám 0.3.

Děkujii

IMG_20171101_210304.jpg
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
731mat
 
Příspěvky: 3
Registrován: 11.05.2016 22:54
Reputation: 0

Re: Nastavení sliceru -> nespečený perimetr

Příspěvekod boraicho » 01.11.2017 22:09

zle naslicovane?
  • 0

boraicho
 
Příspěvky: 319
Registrován: 15.02.2016 21:36
Reputation: 0

Re: Nastavení sliceru -> nespečený perimetr

Příspěvekod MichalG » 01.11.2017 22:19

a co toho napsat vic, material, teplota, nejakej screen z nastaveni
  • 0

Nabizim tistene dily
MichalG
 
Příspěvky: 389
Images: 0
Registrován: 28.03.2017 23:15
Reputation: 2
Jen tak dál :)

Re: Nastavení sliceru -> nespečený perimetr

Příspěvekod 731mat » 01.11.2017 22:29

Material: ABS 1.75 od GEMBIRD
Teplota ext: první 215°C ostatní 210°C
Teplota deska: první 100°C ostatní 110°C
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
731mat
 
Příspěvky: 3
Registrován: 11.05.2016 22:54
Reputation: 0

Re: Nastavení sliceru -> nespečený perimetr

Příspěvekod MichalG » 01.11.2017 22:34

no ja ti nevim ale 210 stupnu se mi zda dost malo na ABS, spis tak 245
  • 0

Nabizim tistene dily
MichalG
 
Příspěvky: 389
Images: 0
Registrován: 28.03.2017 23:15
Reputation: 2
Jen tak dál :)

Re: Nastavení sliceru -> nespečený perimetr

Příspěvekod bahora » 01.11.2017 22:42

Tiskneš na 210°C přitom všichni uvádějí pro ABS GEMBIRD 225 - 240 °C
Nic ti nepříje na tom divné?
Opravu výrobce materiálu ti dodal informaci, že máš použít 210°C ???

Máš to prostě studený a tím pádem se to nemůže spojit.

Osobní zkušenost je u ABS vždy + 10-20°C přičíst k tomu co udává výrobce a začne to být OK
Nejspolehlivější cesta je si vytisknout vzorky s různou teplotou a posoudit jak ti bude vyhovovat soudržnost vrstev, pevnost a povrch mateiálu ....
  • 0

bahora
 
Příspěvky: 204
Images: 1
Registrován: 23.11.2016 01:12
Reputation: 0

Re: Nastavení sliceru -> nespečený perimetr

Příspěvekod 731mat » 01.11.2017 23:06

Já když dám vyšší teplotu okolo 225°C tak plast při tisku začne pukat, praskat a výtisk změní barvu... jako kdyby se už přepaloval.... je např možné že teploměr mi měří špatnou teplotu ? je jen volně položený v otvoru v extruderu..
  • 0

731mat
 
Příspěvky: 3
Registrován: 11.05.2016 22:54
Reputation: 0

Re: Nastavení sliceru -> nespečený perimetr

Příspěvekod zemciko » 01.11.2017 23:16

Jo je to možné. Ty termistory maj klidně 10% toleranci. Ale prskání nemusí nutně znamenat moc vysokou teplotu. Taky to může být vlhkostí ve filamentu. Zmněň poměr výšky vrstvy a šířky "housenky" simplify třeba u 0,25 používá šířku 0,48. Perimetry se dělají pomaleji než infil (máš to tma docela zmatečně nastavené). Výška vrstvy 0,3 je hodně , já tedy někdy používal i 0,33 ale to bylo u odzkoušeného materiálu.
Taky můžeš přidat materiálu.
  • 0

zemciko
 
Příspěvky: 1136
Images: 9
Registrován: 09.05.2015 13:43
Reputation: 0

Re: Nastavení sliceru -> nespečený perimetr

Příspěvekod lkvapil » 01.11.2017 23:30

Zkouším také ABS od Gembird, jako @731mat.
Tisknu kolem 225°C +- a když nahřeju na 230°C a víc tak se opravdu ABS jakoby škvaří a puká.
Zkusím udělat autotune PID.
  • 0

Rebel II - Megaramps, FW Repetier
HyperCube Evo - MKS Sbase, FW Marlin 2.0, Bondtech,TMC2208, E3D V6 bowden + PET
lkvapil
 
Příspěvky: 116
Registrován: 02.07.2016 13:33
Reputation: 0

Re: Nastavení sliceru -> nespečený perimetr

Příspěvekod akademik » 02.11.2017 09:09

já mám ABS Gembird bílou, šedou a transparent a tisknu to min. na 245°C
Když jsem tam zapomněl 225°C z PETG tak to sice lezlo, ale moc dobře se to nespojovalo.. takže pokud nefunguje doporučení výrobce, doporučuju zaměřit se na měření teploty...
  • 0

akademik
 
Příspěvky: 142
Registrován: 26.12.2013 01:58
Reputation: 3
Jen tak dál :)

Re: Nastavení sliceru -> nespečený perimetr

Příspěvekod CZerd » 22.01.2018 17:57

Ja tisknu na 1.75 natural ABS od ESUN a nemuzu si stezovat(Rebel v boxu). Zacinam tisknout kdyz ma podlozka ca 105st., prvni vrstva pri 245st, zbytek 240st a podlozka ca 115st.
  • 0

CZerd
 
Příspěvky: 48
Registrován: 19.11.2014 13:51
Reputation: 0


Zpět na REBEL II

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků