Jak doladit tisk

Jak doladit tisk

Příspěvekod juliusvla » 28.12.2016 14:02

Ahoj všem,

potřebuji radu. Zprovoznil jsem R II a zkusil si vytisknout kostičku z mě neznámého zeleného ABS a řekl bych, že po zvýšení teploty na 255 a zapnutí ofuku se podařilo. Viz foto. Podotýkám, že jsem stáhl již vygenerovaný G_code viz. foto.
Potom jsem zkusil vytisknout knoflík na regulaci bed samozřejmě na jiný filament od 3DW žluté ABS. to, aby to nebylo tak jednoduché, ale nic jiného jsem neměl. No a tady vznikl malý problém. přikládám zase obrázek a mnou vygenerovaný G-code. Tam je vidět na začátku, že mám jiné hodnoty "solid infil a top infil". Nemohu zaboha přijít na to jak tyto hodnoty ovlivnit. Ve výsledku to vypadá, že mě infill pořád trochu předbíhá ext. perimetr. Na obrázku je to vidět.
Jinak mám Repetier 1,6,2, Slicer 1,2,9. Trysku 0,4 a nastaveno: Layer haight0,25.....First layer 0,2.......Perimetr 3....Solid layer top 4...Bottom 3. No a další parametry, které mě zatím moc neříkají. Co dodat...Lama.
Ještě je mě divné, že v tom G code na kostičku nevidím teplotu na extruder ??

Pořád mě to tam dává jeden obrázek dvakrát (asi proto, že se mě líbí) a je to přeházené. Adminům se omlouvám, ale už to nebudu řešit. Předem všem děkuji za pomoc.

Juliusvla

Kostka_ABS_20x20.jpg

Konc_Z.jpg

Konc_Z_Gcode.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
juliusvla
 
Příspěvky: 19
Registrován: 10.11.2016 23:42
Reputation: 0

Re: Jak doladit tisk

Příspěvekod oscar » 28.12.2016 14:38

udelej ze sliceru screenshot jak mas nastaveny sirky extruze.
http://manual.slic3r.org/expert-mode/im ... ptions.png
.... večer se přezujou, hodinu frézujou ....
oscar
 
Příspěvky: 615
Images: 4
Registrován: 16.06.2014 20:51
Bydliště: Perníkovice
Reputation: 6

Re: Jak doladit tisk

Příspěvekod juliusvla » 28.12.2016 15:19

extrusion width.JPG


No tady to bude asi nepopsaná straánka. Nějak postrádám popis jak vše nastavit.

Díky za pomoc
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
juliusvla
 
Příspěvky: 19
Registrován: 10.11.2016 23:42
Reputation: 0

Re: Jak doladit tisk

Příspěvekod juliusvla » 28.12.2016 15:27

Mám pocit, že budu muset nastudovat ten manuál. Nevěděl jsem o něm. Přesto bych nějaké hodnoty uvítal, než se tím prokoušu. Přece jenom praktická rada je nad všechny manuály.
Předen díky
juliusvla
 
Příspěvky: 19
Registrován: 10.11.2016 23:42
Reputation: 0

Re: Jak doladit tisk

Příspěvekod oscar » 28.12.2016 16:09

slic3r nepouzivam, ale pocitove bych to udelal asi takto:

Obrázek

za predpokladu 0.4mm trysky

VELMI dulezite je mit spravne nakalibrovany posuv extruderu!!

potom muzes ladit treba takto
http://richrap.blogspot.cz/2015/01/slic ... ng-3d.html
.... večer se přezujou, hodinu frézujou ....
oscar
 
Příspěvky: 615
Images: 4
Registrován: 16.06.2014 20:51
Bydliště: Perníkovice
Reputation: 6

Re: Jak doladit tisk

Příspěvekod juliusvla » 28.12.2016 18:28

Tak nevím, zkusil jsem nastavit parametry pro kostku, která vyšla perfektně. Teď už vím kam, děkuji. Výsledek byl stejný, pořád mě ten střed šroubu leze ven cca o 0,5 - 1mm. Zkusil jsem potom zvýšit vrstvu na 0,3...nevím kolik se doporučuje na 0,4 trysku. Výsledek byl o něco lepší. Vrátil jsem vrstvu na 0,25. No a potom jsem tam napsal vaše hodnoty, je to podobné jako s vrstvou 0,3. Pořád leze ven. Je to asi tak o jeden vnější perimetr. Zkusil jsem přitopit na 260, ale nic to nepřineslo. Možná zkusím ubrat na kroky na posuvu filamentu, ale myslím, že jsem to nastavil na 10 cm. Mám mosazný podavač asi z Rebel obchodu a nastaveno mám na extruderu 270 kroků/mm. Ještě k té kostce, zastavil jsem její tisk někde v polovičce a zkusil jak drží infill. Moc to nedrželo, tak jsem zvýšil teplotu o deset stupňů a bylo to OK. tj 255. Nejde mě do hlavy proč kostka jo a šroubek ne ???
Tak schválně kdo se ještě podělí o zkušenosti.
Předem děkuji
juliusvla
 
Příspěvky: 19
Registrován: 10.11.2016 23:42
Reputation: 0

Re: Jak doladit tisk

Příspěvekod mgiorgio » 28.12.2016 23:55

ahoj
premeraj vzdy priemer filamentu to tiez velmi zavysi... minule som too preposll Rebelovi tu tabulku ak to mas hrubsi ako 1,75 aleb ako to mas nastavene tak zniz prutok o tolik kolko ti vyjde
Zdravim
G.
Rebel 2
mgiorgio
 
Příspěvky: 71
Registrován: 05.12.2015 12:52
Bydliště: Juhozapadne Slovensko (Nie Bratislava)
Reputation: 0

Re: Jak doladit tisk

Příspěvekod juliusvla » 29.12.2016 10:15

Ahoj,
s tím průměrem máš pravdu. Vychází mě oproti 1,75 asi o 5% více materiálu. Může to mít takový vliv ? Dej mě sem prosím odkaz kde jsi to již řešil. Děkuji a zdravím VJ
juliusvla
 
Příspěvky: 19
Registrován: 10.11.2016 23:42
Reputation: 0

Re: Jak doladit tisk

Příspěvekod mgiorgio » 29.12.2016 13:16

Rebel 2
mgiorgio
 
Příspěvky: 71
Registrován: 05.12.2015 12:52
Bydliště: Juhozapadne Slovensko (Nie Bratislava)
Reputation: 0


Zpět na REBEL II

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků