Slic3r - problém s výplní - VYŘEŠENO

Re: Slic3r - problém s výplní

Příspěvekod Otomar » 03.02.2018 16:03

zemciko píše:Pokud máš průměr teysky 0,4mm a vlákno z toho leze 0,25mm tak něco není správně s tryskou... Z trysky 0,4 mi leze průměr +-0,4 když zkrátím délku kanálu na minimum tak klidně 0,6mm... Předpokládám že vlákno není natažene třeba vlastní vahou.

Tak tak, právě kvůli tomu sem se na to ptal. Ten materiál tam prostě není.
  • 0

Otomar
 
Příspěvky: 572
Images: 0
Registrován: 20.12.2014 11:24
Bydliště: JMK
Reputation: 0

Re: Slic3r - problém s výplní

Příspěvekod Juraj » 04.02.2018 13:16

A mas spravne skalibrovany extruder? Trysku tam mas skutocne 0.4mm?
  • 0

Juraj
 
Příspěvky: 106
Registrován: 19.02.2016 21:59
Reputation: 0

Re: Slic3r - problém s výplní

Příspěvekod pukintep » 11.02.2018 11:48

Po delší době, co jsem zkoušel všechno co jste mi kdo radil, přeměřoval jsem i extrudované vlákno, tak se děje ten samý problém stále.
Trysku mám 0,4 a ± z toho leze 0,4 možná i někdy trošku víc. Zkoušel jsem i v advanced perimeter nastavit na 250% beze změny i jsem zkoušel vše na těch 220% a taky v zásadě nic moc. Přikládám fotku, kde je špatně vidět, že se mi to dělí, je to kolem dokola a dá se tam zastrčit i papírek.
  • 0

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
pukintep
 
Příspěvky: 8
Registrován: 18.01.2018 18:27
Bydliště: Teplice
Reputation: 0

Re: Slic3r - problém s výplní

Příspěvekod pukintep » 11.02.2018 11:53

Když jsem kalibroval kroky na extruderu, tak jsem si dal pryč hotend a nastavil kroky na tolik, že když zmáčknu 100mm tak se celá struna posunula o 100mm, pokud se to dělá jinak, mohla by to být ta chyba. Chtěl jsem si někde najít počet kroků na tento extruder, ale nenašel jsem. Mám tam ozubené soukolí Wade gear se tomu snad říká.
  • 0

pukintep
 
Příspěvky: 8
Registrován: 18.01.2018 18:27
Bydliště: Teplice
Reputation: 0

Re: Slic3r - problém s výplní

Příspěvekod bahora » 11.02.2018 13:05

To kam rveš papír vzniká v default nastavení sliceru normálně u těchto ploch.
Přenastav pro tento typ tisku slicer ....
U Simplify3D to například nastavíš v "Thin Wall Behavior" ....
  • 0

bahora
 
Příspěvky: 204
Images: 1
Registrován: 23.11.2016 01:12
Reputation: 0

Re: Slic3r - problém s výplní

Příspěvekod bahora » 11.02.2018 13:08

Počet kroků proboha nehledej, ale spočítej !!! Gůgl je všemocný, ale matematika věčná.

Matematika základní školy, příklad pro výpočet extruderu .....
pokud máš převod, uprav výpočet pro tvoji situaci

kroků na otáčku = 200 krok
nastavení driveru mikrokroky = 32 mikrokrok
přibližný průměr zubatice = 7 mm
pí = 3,14

(200×32)÷(7×3,14) = 291 kroků
  • 0

bahora
 
Příspěvky: 204
Images: 1
Registrován: 23.11.2016 01:12
Reputation: 0

Re: Slic3r - problém s výplní

Příspěvekod bahora » 11.02.2018 13:10

Pokud kalibruješ extruder "tak se celá struna posunula o 100mm" to je pouze začátek, pak dokalibruj na tloušťku stěny tištěného objektu, těch 100mm struny je jen orientačních, abys věděl kde začít.
  • 0

bahora
 
Příspěvky: 204
Images: 1
Registrován: 23.11.2016 01:12
Reputation: 0

Re: Slic3r - problém s výplní

Příspěvekod pukintep » 11.02.2018 21:42

Po správném zkalibrování extruderu to tiskne tak jak bych si představoval. Takže děkuji moc všem a prohlásil bych toto téma za uzavřené. Díky
  • 0

pukintep
 
Příspěvky: 8
Registrován: 18.01.2018 18:27
Bydliště: Teplice
Reputation: 0

Předchozí

Zpět na REBEL II

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků